  • 1. Data: 2003-11-01 21:25:16
    Temat: Help !!
    Od: "Darek" <p...@r...pl>

    Mam łącze Internet DSL 512 od 3 tygodni i od samego początku modem
    dostarczony przez TPSA zawiesza się conajmniej raz dziennie. 6 krotnie
    zgłaszałem usterkę w POLPAKU-u za każdym razem podobno coś poprawiano ale
    rezultatu nie ma do tej pory. Mam w związku z tym pytanie: Czy ktoś miał już
    takie problemy i jak się to zakończyło?

  • 2. Data: 2003-11-02 11:45:11
    Temat: Re: Help !!
    Od: "Slawomir Bem" <s...@d...piac.hu>

    Użytkownik "Darek" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rezultatu nie ma do tej pory. Mam w związku z tym pytanie: Czy ktoś miał

    Bylo na grupie. Musisz zaliasowac wszystkie IP. Nie moga wisiec luźno.
    BTW, tepsa normalnie przegina z tym brakiem informacji na ten temat.
    http://tinyurl.com/tbna

    --
    s.

  • 3. Data: 2003-11-02 15:18:44
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <r...@z...moj.email.dot.com>

    Użytkownik Slawomir Bem napisał:
    > Bylo na grupie. Musisz zaliasowac wszystkie IP. Nie moga wisiec luźno.
    > BTW, tepsa normalnie przegina z tym brakiem informacji na ten temat.
    > http://tinyurl.com/tbna

    Wiesz przy 512 kbit wszystkie IP to cała 1 sztuka !!

    --
    "W nagości, a zwłaszcza w dwu nagościach tkwi niebezpieczeństwo." (Emil
    Zegadłowicz)

  • 4. Data: 2003-11-03 22:15:57
    Temat: Re: Help !! moje rozwiązanie zawieszania się DSL-a
    Od: "news.onet.pl" <t...@t...pl>

    Użytkownik Darek napisał:
> [...]
    > rezultatu nie ma do tej pory. Mam w związku z tym pytanie: Czy ktoś miał już

    ja miałem
    od 2 miesięcy

    telefony dwa razy dziennie do infolini nie ceh mi się o tym gadać.

    Trzeba zrobić tak:

    zadzownić do polpaku. nadadzą ci numer zgłoszenia.
    zadzonić od razu pod 9424 (zgłosznie awarii)
    zapytają cię o numer z polpaka.

    następnego dnia przychodzi Pan i robi pomiary na lini.
    striwerdza, ze linia jest piękna i czysta, ale przekaze sprawę do
    fachowców od polaku.
    następnego dnia trzeba zadzwonić do 9224 z opierdalem ile trwa
    rozpatrzenie awarii. Pani grzecznie stwierdzi, zę u niej w kartotece
    cały czas masz awarię i trzeba czekać.
    Dzwonisz jeszcze dwa razy. W końcu Pan (pewnie inna) stwierdza, że
    przekaże jeszcze raz jako PILNE.

    następnego dnia przychodzą technicy z Polpaku (pewni ci sami, co ci
    zakładali modem). Podłączają laptopa, konfigurują i mówią, że działa.
    Wteyd to do nich, zę TERAZ działa, ale sie zawiesiło dwa razy dzisiaj.

    Powinni to zgłosić dalej (oni będą wiedzieć do kogo). I powiedzą że
    oddzwonią. Oddzownią i powiedzą, że w głownym Polpaku sprawdzili i:
    modem jest sprawny, port na DSLamie jest sprawny i wszystkiemu winna
    jest tłumliwość linii ... bo ... panowie od kabli sprawdzają na prądzie
    stałym, a dla DSL-a trzeba sprawdzać na zmiennym i że zmienią parę w
    centrali.
    Po godzinie modem się wiesza (zmieniają parę) i od tą już chodzi.

    tyle mojej historiii.

    acha w podawania zgłoszenia na 9224 ważne jest podanie, że modem się
    zawiesza "często i regularnie" - to chyba jakieś ich słowo kluczowe.

    I ważne: nie wolno opierdalać panów co przyjdą z polaka do ciebie. Od
    nich zalezy jak szybko puszczą sprawę dalej.

    Wojtek

  • 5. Data: 2003-11-03 22:16:02
    Od: "Slawomir Bem" <s...@d...piac.hu>

    No fakt 8-)..