  • Data: 2019-08-28 23:02:17
    Temat: Re: Here WeGO
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 5d665b12$0$500$6...@n...neostrada.pl

    > Czyli strona www z aktualną mapą do popdgladu.

    Osmand i Googlasta -- są; pozostałe -- nie wiem.

    -=-

    Here i kilka innych zawzięcie lokuje mnie na ul. Karola Białkowskiego.

    Innym kfiadkiem jest prom na drodze do Mikołajek -- wg wielu map
    tego promu nie ma -- a ja nim płynąłem; teraz jest lepiej...

    53°45'24.0"N 21°36'04.1"E
    53.756666, 21.601135

    QJ42+MF Wierzba

    -=-

    Są APki płacące (po parę dych) za współpracę z mapami -- trzeba gdzieś
    (przykładowo do Augustowa czy Warszawy -- dla mnie trochę daleko) pojechać
    i coś namacać oraz opisać, czasami nawet pstryknąć fotkę.

    > Choćby Yanosik.

    Yanosik współpracuje z Hestią?

    > Nie wiem. Nikt mi nie oferował zniżki.

    Ależ Janosik narzuca się z tym!
    Trzeba jeździć z włączoną APką płynnie, bezpiecznie, przepisowo...
    (ponoć nie chadza wcale o nieprzekraczanie dozwolonej szybkości)

    > Po pierwsze by musiała mieć kompas z wskazaniem na ten wschód,
    > inaczej jest to bzdurna komenda nie przydajęca sie do poruszania
    > po ulicach miasta ani po leśnych ścieżkach.

    Nie wiesz, gdzie jest wschód? ;)
    Nie byłeś harcerzem?

    > U mnie nie ma wyboru - musi siedzieć na wewnętrznej.

    Dlaczego? I APka, i mapy?

    > Też nie wyobrażam sobie telefonu bez Osmanda na poza miejskie wyprawy.

    Dla mnie już papierowe mapy nie istnieją.
    (może jako podstawka pod kubek czy notatnik)

    -=-

    Nie widzę od dawna całej Polski w OBF do Osmanda.
    Ściągam poszczególne województwa.

    --