    From: Dominik Mierzejewski <d...@n...rangers.eu.org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Hmmm ...
    Date: Tue, 9 Apr 2002 09:27:24 +0000 (UTC)

    Date: Mon, 8 Apr 2002 22:38:29 +0000 (UTC)
    From: porlock <p...@p...onet.pl>
    > Takiego oto otrzymalem lista ..
    > w sumie ciekawe .. ale jakos nie usmiecha mi sie coby moje dane lacznie z
    > tel i adresem byly w jakiejs bazie rozpowszechnianej na cd ..

    Reguła nr 1: Spamerzy kłamią.
    Reguła nr 2: Jeśli wygląda na to, że spamer mówi prawdę, patrz Reguła nr 1.

    > radze napisac na r...@t...com jednak ..

    A ja nie.

    [ciach - po cholerę całość cytujesz?]
    > This is a one-time mailing. You will not receive other emails from us.

    Tak, tak, oczywiście. Reguła nr 1.

    > This message is sent in compliance of the proposed bill SECTION 301.
    > Per Section 301,Paragraph (a)(2)(C) of S. 1618. By providing a valid
    [ciach]

    Heh, standardowy tekst spamerów. Prawo, które nigdy nie weszło w życie.
    Reguła nr 1.

    [ciach]
    > To be removed, send an empty email with your domain in Subject line to
    > r...@t...com

    Tak, tak. _Być_ _może_ usuną Cię z tej listy, ale zapiszą na 10 kolejnych.
    A najprawdopodobniej nawet nie usuną, bo właśnie potwierdziłeś, że wysłali
    to pod działający adres. Reguła nr 1.

    Polecam pl.news.mordplik (FUT) oraz grupy news.admin.net-abuse.* .

    --
    "The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
    -- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"