  • Data: 2011-07-14 20:26:56
    Temat: Re: Hołek i bezpieczne drogi...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-14 19:01, J.F pisze:
> [...]
    layer_embedded

    > To zalezy. Czy zleceniodawcy wydali juz caly zaplanowany budzet, czy
    > dopiero czesc.
    > Patrzac na sponsora - bedzie wiecej.

    Mam nadzieję - tego typu materiałów brakuje w przestrzeni publicznej.
    W krajach "bardziej" cywilizowanych jest to raczej norma, a nie
    ciekawostka przyrodnicza. Zresztą w ogóle widać edukację przez różne
    środki masowego przekazu, co w Polsce się zasadniczo skończyło z
    upadkiem socjalizmu.

    > Symptomatyczne tylko ze nie spytales czy myslimy ze to cokolwiek da :-)

    Wiesz, jak patrzę po wielu wypowiedziach (daruję sobie komentarz
    tyczący cech/mentalności osób je wypowiadających) to chyba pytanie
    sformułowane w ten sposób nie ma większego sensu. Ewentualne efekty
    będzie można zobaczyć w zmianie zachowań na drogach, w statystykach itd.