  • 11. Data: 2013-07-03 11:48:56
    Temat: Re: Holy Cow!
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Waz wrote:
    > Jak w temacie:
    >
    > http://russia.prochan.com/dash_cam/t/9f1_1372716615

    OMG, seks bez zabezpieczen to zly pomysl

  • 12. Data: 2013-07-03 12:02:58
    Od: robot <c...@o...pl>

    W dniu 2013-07-03 10:18, RadoslawF pisze:

    > Bo trzeba kupować normalne duże samochody a nie "podskocznie"
    > dla zwierząt z ekologicznymi silniczkami po downsizingu.

    Popieram.
    --
    pozdro

  • 13. Data: 2013-07-03 13:39:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2013 12:02, robot pisze:

    > Popieram.

    To może od razu czołgi, hmm?

    Mi się zdarza wpaść na krowę na drodze tak samo często, jak w zasadzkę
    rebeliantów ;)

  • 14. Data: 2013-07-03 13:43:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.07.2013 19:25, Waz pisze:
    > Jak w temacie:
    >
    > http://russia.prochan.com/dash_cam/t/9f1_1372716615

    Hmm... Stado krów plączące się po jezdni, a gamoń "kierofca" z
    przyszłości ani myśli zwolnić?

  • 15. Data: 2013-07-03 13:44:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2013 13:43, Andrzej Lawa pisze:

    > Hmm... Stado krów plączące się po jezdni, a gamoń "kierofca" z
    > przyszłości ani myśli zwolnić?

    ...i jeszcze stoi jak cipa na środku drogi, zamiast zjechać na pobocze...

  • 16. Data: 2013-07-03 23:15:41
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-07-03 13:43, Andrzej Lawa pisze:

    > Hmm... Stado krów plączące się po jezdni, a gamoń "kierofca" z
    > przyszłości ani myśli zwolnić?

    No przecież jest "na prawie". :-D

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 17. Data: 2013-07-04 01:52:00
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 03 Jul 2013 10:18:10 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Bo trzeba kupować normalne duże samochody a nie "podskocznie"
    >dla zwierząt z ekologicznymi silniczkami po downsizingu.

    To byl major Wojska Polskiego. Jechal samochodem wojskowym. Nei
    pamietam jaki typ, are raczej nie transporter opancerzony, tylko taki
    ktorym sztab jezdzi na panienki. Pisze "byl", bo po tym wypadku sie
    zwolnil ze wzgledu na stan zdrowia

    A.L.

  • 18. Data: 2013-07-04 08:42:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2013 23:15, R2r pisze:

    > No przecież jest "na prawie". :-D

    Rosyjskim - może. Ale u nas zadziałałby druga (po ostatnim przecinku)
    część Art. 4 ;)

  • 19. Data: 2013-07-05 00:50:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Jul 2013 23:53:21 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello jerzu,
    >
    > Kiedyś wyjeżdżał... I chyba zapomniał pastwisko w miejscowości Osiek
    > na trasie do Jeleniej Góry.

    W Osieku to patrze po bliskich poboczach, a nie po dalekich.

    I krowe ciezko zobaczyc. Nie wiem - moze na "scianie wschodniej"
    latwiej.

    J.

  • 20. Data: 2013-07-05 00:59:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Friday, July 5, 2013, 12:50:30 AM, you wrote:

    > W Osieku to patrze po bliskich poboczach, a nie po dalekich.

    To Ci przypomnę - przed Osiekiem (od Wrocka) po lewej stronie
    cmentarz, w Osieku miśki przy skrzyżowaniu a zaraz za skrzyżowaniem
    dłuuugi i szybki łuk w prawo (kończący się zakrętem w lewo, na którym
    mogło zakolebać). I po lewej stronie pastwisko. Z tego pastwiska
    jeszcze kilka lat temu krowy same do Osieka wracały na dojenie. Przez
    drogę krajową.

    > I krowe ciezko zobaczyc. Nie wiem - moze na "scianie wschodniej"
    > latwiej.

    Jarku, Ty chyba masz poważny problem z pamięcią...

    --
    Best regards,
    RoMan