  • Data: 2017-01-30 12:20:58
    Temat: Re: Honda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"
    Od: Wilczak <wilczak.a@_NOSPAM_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Rogala napisal

    > W dniu 2017-01-19 o 11:29, Wilczak pisze:
    > [cut]

    > O! Ktos normalny.
    > Co do gaznikow taki maly tip - sprawdz _wszystkie_ mozliwe oringi,
    > uszczelki i w miare mozliwosci wymien.
    > Dalej, stare w sensie zuzyte gazniki regulujesz tak naprawde na oko,
    > sluch, wech, smak czy co tam wolisz. Napisales, ze zjadles zeby na
    > samochodowych - to z motocyklowymi bedziesz mial juz z górki ;)
    Kolego.
    Dziękuję, właśnie tak robię - mikroskopijnej wielkości "o" ringi iglic
    składu mieszanki. Natomiast ciągle jeszcze nie zrobiłem próby "drogowej",
    a ta dopiero pokaże, czy znalazłem i usunąłem "feler". Jednak ciągle
    wydaje mi się, że (na razie teoretycznie) problem rozwiązałem, dzięki
    kapitalnemu opisowi działania gaźnika motocyklowego, za który (po raz
    wtóry) serdecznie dziękuję i wszystkim polecam. Jak tylko dokonam próby to
    zaraz zdam relację.
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
    Andrzej Wilczak.
    P.S. Z ostatniej chwili: Rajd-Pielgrzymka motocyklowa do Fatimy w dniach
    11 - 18 czerwca, szczegóły na SWM.pl/rajd: Salezjański Wolontariat
    Misyjny-Młodzi Światu>>Rajd. Zapraszam.