  • 1. Data: 2012-01-13 19:13:51
    Temat: Honda SH300i - test skutera
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Chłopaki, zapraszam do obejrzenia zdjęć i opisu z testów skutera SH300i

    http://moto.arbiter.pl/galeria/honda.sh300i

    jest to skuter podobny do SH125I, tylko na sterydach - moc 27KM

    http://moto.arbiter.pl/galeria/honda.sh.125i

  • 2. Data: 2012-01-13 22:22:39
    Temat: Re: Honda SH300i - test skutera
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-13 20:13, Arbiter pisze:

    > tylko na sterydach - moc 27KM

    WOW !!

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-01-13 22:37:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-13, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > WOW !!

    Rzuca na kolana nie? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-01-13 23:05:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-13 23:37, AZ pisze:

    > Rzuca na kolana nie? ;-)

    Na pysk

  • 5. Data: 2012-01-13 23:27:18
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał

    >Chłopaki, zapraszam do obejrzenia zdjęć i opisu z testów skutera SH300i

    NTG
    Jakoś mnie skutery nie interesują.
    Ani trochę.
    No chyba że włoszki na skuterach..

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2012-01-14 00:15:51
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 14 Jan 2012 00:27:18 +0100, Hinek <h...@t...pl> wrote:

    [...]

    > NTG
    > Jakoś mnie skutery nie interesują.
    > Ani trochę.
    > No chyba że włoszki na skuterach..

    Ups, przez przypadek czytnik zaczął mi ewidentnie ściągać pl.rec.hinek
    zamiast
    pl.rec.motocykle, gdzie to można zmienić? Nie chciałbym dalej ciągnąć tego
    offtopa na Twojej grupie. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 7. Data: 2012-01-14 09:23:12
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał

    > Ups, przez przypadek czytnik zaczął mi ewidentnie ściągać pl.rec.hinek
    > zamiast

    Może szukałeś pl.rec.skutery albo coś w tym stylu?
    :]

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2012-01-14 13:02:35
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał
    > Może szukałeś pl.rec.skutery albo coś w tym stylu?
    > :]

    Powiem Ci tak po staropolsku: Hinek, nie pierdol! :-)

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2012-01-14 16:59:47
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał

    > Powiem Ci tak po staropolsku: Hinek, nie pierdol! :-)

    E tam...Jeszcze sobie popierdole.
    Nie da się ukryć że ci co jeżdżą skuterami nie mają nic
    między nogami!!! Te określenie "przekrok" - zabawne...
    Skuter to taki eunuchowaty/wykastrowany motocykl.
    A fuj.

    --
    Hinek

  • 10. Data: 2012-01-14 17:23:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-14, Hinek <h...@t...pl> wrote:

    > Nie da się ukryć że ci co jeżdżą skuterami nie mają nic
    > między nogami!!! Te określenie "przekrok" - zabawne...
    > Skuter to taki eunuchowaty/wykastrowany motocykl.
    > A fuj.

    Lubie to!

    --
    Artur