  • 31. Data: 2012-01-14 23:46:40
    Temat: Re: Honda SH300i - test skutera
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał

    > Przedstawicielem inwestora.

    Jeśli nie miałeś problemów - jesteś dzieckiem szczęścia
    albo żyjesz w innym - lepszym świecie.
    Wykorzystaj to zrządzenie losu i zagraj w Lotto!

    --
    Hinek

  • 32. Data: 2012-01-14 23:49:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-15 00:46, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał

    > Jeśli nie miałeś problemów - jesteś dzieckiem szczęścia
    > albo żyjesz w innym - lepszym świecie.
    > Wykorzystaj to zrządzenie losu i zagraj w Lotto!

    Problemy sa zawsze ale nie motocyklowe. Wiec zajebisty NTG.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 33. Data: 2012-01-14 23:54:25
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał

    > Problemy sa zawsze ale nie motocyklowe. Wiec zajebisty NTG.

    No fakt, ale przynajmniej ruch się tu jakiś zrobił :)
    Zresztą, tak naprawdę nic nie mam przeciw skutermanom i
    skuterom.
    Pora spać.

    --
    Hinek

  • 34. Data: 2012-01-14 23:58:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-15 00:54, Hinek pisze:

    > Zresztą, tak naprawdę nic nie mam przeciw skutermanom i
    > skuterom.

    A ja owszem - psuja plynnosc ruchu drogowego. Nie ma nic bardziej
    wkurwiajacwgo niz skutermani mknacy na srodmiastowej 45 kmh w momencie
    gdy mi sie spieszy do roboty. Czyli prawie codziennie.

  • 35. Data: 2012-01-15 12:49:07
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Sun, 15 Jan 2012 00:17:22 +0100, "Hinek" <h...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał

    > Boszzz, co to jest :O

    Twoj koszmar:-p

    > Wygląda jak przerośnięta wrotka!

    Wole wrotki niz rolki

    > Jak można serio traktować coś, co ma tak małe kółka!
    > :)

    Na zeszłe Pierniki dojechalem tą hulajnogą. I nie tylko ja:-P

    --
    Glub
    SW-T400

  • 36. Data: 2012-01-15 15:29:09
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-01-14 17:59, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał

    > E tam...Jeszcze sobie popierdole.
    > Nie da się ukryć że ci co jeżdżą skuterami nie mają nic
    > między nogami!!! Te określenie "przekrok" - zabawne...

    Ze co? ;D

    > Skuter to taki eunuchowaty/wykastrowany motocykl.
    > A fuj.

    Zdziwilbys sie jakbys wsiadl chocby na takiego se Joga jakie toto zrywne
    jest jak mu pare rzeczy wymienic ;)

    Pzdr
    PS: forum skuterowe jest, sprawdzilem hehe...
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 37. Data: 2012-01-15 15:46:23
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Sun, 15 Jan 2012 16:29:09 +0100, marider <2...@g...pl>
    wrote:

    > PS: forum skuterowe jest, sprawdzilem hehe...

    O ktorym mowisz?

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400

  • 38. Data: 2012-01-15 21:19:19
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 15-01-2012 o 00:58:52 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > A ja owszem - psuja plynnosc ruchu drogowego. Nie ma nic bardziej
    > wkurwiajacwgo niz skutermani mknacy na srodmiastowej 45 kmh w momencie
    > gdy mi sie spieszy do roboty. Czyli prawie codziennie.

    To nie do nas. Ja prawie codziennie mijam tabuny puszek wlokących się 80 w
    ogonku po obu pasach, bo z przodu tiry sobie urządziły wyścigi. Cała masa
    z nich ma na bagażnikach ponaklejane takie fajne nalepki z chopperem albo
    ścigaczem. Niektórym to macham jak mam czas - nie będę świnia. Prawdziwym
    motocyklistom należy okazać szacun i pozdrowić, nie? Nawet jak się jedzie
    tylko na skuterku.

    --
    Nikanor [TE630, SH300, DR350 - na sprzedaż]

  • 39. Data: 2012-01-15 22:28:18
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Kuczu"
    A ja owszem - psuja plynnosc ruchu drogowego. Nie ma nic bardziej
    wkurwiajacwgo niz skutermani mknacy na srodmiastowej 45 kmh w momencie
    gdy mi sie spieszy do roboty. Czyli prawie codziennie.

    Chyba mylisz skutersow z nrdowcami mopikami jadacy na szychte, albo macie
    tam zajebiscie szybkie ikarusy. U nas nie doganiaja nawet 50ccm - KJ zreszta
    tez nie - no chyba ze umyje moto i kombi

  • 40. Data: 2012-01-15 22:34:37
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba mylisz skutersow z nrdowcami mopikami jadacy na szychte, albo macie
    > tam zajebiscie szybkie ikarusy. U nas nie doganiaja nawet 50ccm - KJ
    > zreszta tez nie - no chyba ze umyje moto i kombi

    ty a po polsku?