  • 1. Data: 2012-06-29 10:16:32
    Temat: Honda Shadow 750 Spirit - kiedy pierwsza wymiana oleju, jaka ilośc i jaki rodzaj ?
    Od: Arhoz <a...@k...pl>

    Witam, jestem nowym użytkownikiem Hondy Shadow 750 Spirit z 2008 r.
    Kupiłem od starszego Pana, motocykl aktualnie ma tysiąc km. Raczej od nowości nie był
    wymieniany olej i inne płyny.

    Niestety nie wiem jaki olej zastosować, ile mam wlać oleju i czy ta wymiana jest
    zalecana przy takim przebiegu ?

    Poza tym jakie jeszcze płyny wypadałoby wymienić ?

  • 2. Data: 2012-06-29 10:29:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-29 10:16, Arhoz pisze:
> [...]
    był wymieniany olej i inne płyny.

    > Niestety nie wiem jaki olej zastosować, ile mam wlać oleju i czy ta wymiana jest

    SAE 10W-30 3,2 litra z wymiana filtra

    > Poza tym jakie jeszcze płyny wypadałoby wymienić ?

    zaden, zmien olej i lataj.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-06-29 10:30:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-29, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    był wymieniany olej i inne płyny.

    zalecana przy takim przebiegu ?

    > SAE 10W-30 3,2 litra z wymiana filtra

    > zaden, zmien olej i lataj.

    A nie powinien go dotrzec do konca?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-06-29 10:40:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-29 10:30, AZ pisze:
    był wymieniany olej i inne płyny.

    zalecana przy takim przebiegu ?

    > A nie powinien go dotrzec do konca?

    1000 km w zupelnosci wystarczy na dotarcie niskoobrotowego V2. Zreszta
    pewnie i tak nie bedzie tym bral udzialu w wyscigach ulicznych a jedynie
    zadawal szyku po okolicy z obrotami max 3k rpm.

  • 5. Data: 2012-06-29 10:41:23
    Od: Magic <m...@w...pl>

    był wymieniany olej i inne płyny.

    zalecana przy takim przebiegu ?

    > A nie powinien go dotrzec do konca?

    Ja to bym zaczął od przeczytania instrukcji obsługi, a jak nie ma to od
    jej kupienia, ale oidp to olej po pierwszym tysiącu i tak jest do
    wymiany. A potem wg instrukcji, czyli dla Hondy to pewnie będzie co 12
    kkm, czyli dla ułatwienia co 10 albo na wiosnę.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

  • 6. Data: 2012-06-29 16:28:49
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Arhoz" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    >jest zalecana przy takim przebiegu ?
    >
    >Poza tym jakie jeszcze płyny wypadałoby wymienić ?

    Zajrzyj tu: http://www.shadow.org.pl/forum/viewforum.php?f=45
    Oraz: http://www.shadow.org.pl/forum/viewforum.php?f=10

    Wymień olej, a pozostałe płyny, tj. chłodzący i hamulcowy po sezonie - o ile
    będzie potrzeba, to znaczy stracą własności. Przy takim przebiegu nie
    powinno jednak być takiej potrzeby, ale to zależy ile Ty przejedziesz. Zwróć
    uwagę na hamulce, akumulator i ew. korozję wydechu, bo mogą sprawiać
    problemy w motocyklu, który stał długo - ale jeżeli był dobrze
    przechowywany, akumulator doładowywany itp. to powinno być wszystko OK.

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2012-06-29 19:03:13
    Od: a...@k...pl

    Dziękuje wszystkim za pomoc.

  • 8. Data: 2012-06-29 19:04:01
    Od: a...@k...pl

    W dniu piątek, 29 czerwca 2012 10:41:23 UTC+2 użytkownik Magic napisał:
> [...]
    > kkm, czyli dla ułatwienia co 10 albo na wiosnę.
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

    Niestety nie mam instrukcji.

  • 9. Data: 2012-06-29 19:10:32
    Od: a...@k...pl

    http://www.motul.com/pl/pl/products/30?f[engine_type
    ]=26&f[range]=21

    Taki olej może być ?

  • 10. Data: 2012-06-29 19:42:51
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Niestety nie mam instrukcji.
    Aero:
    https://docs.google.com/file/d/0B4n--3LHeiAHZGQ3MmUy
    NjgtMGNjMi00ZTM3LTk3NDgtODY0NjNhMzYwNzlm/edit?pli=1
    http://chomikuj.pl/ml73/Dokumenty (pass fox)
    Spirit
    http://www.martin-house.com/VT750DC_Shop_Manual/
    Różne
    http://www.shadow.org.pl/forum/viewtopic.php?t=79

    Możesz tez kupić Clymera lub haynesa, za ok.140 zł, jeżeli potrafisz coś
    zrobić samodzielnie, to warto.
    http://www.bookmaster.pl/honda,shadow,vt600,750,88,0
    9/ksiazka/489646.xhtml

    Wymiana oleju: