    Subject: Re: Huawei Y6 2019
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <M...@j...ru>
    Date: Wed, 18 Sep 2019 16:34:16 +0200

    W dniu 18.09.2019 o 14:44, Mirek Ptak pisze:

    > Nie zgodził bym się z tym brakiem aktualizacji od Huawei - mój P20
    > miał andka 8.0, dostał 9.0, potem (aktualnie) 9.1 i zapowiedziana jest
    > aktualizacja na dniach do 10.0. Ponadto dostaje uaktualnienia
    > zabezpieczeń.
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Pewnie ten  P20 to jakiś sprzęt z wyższej półki, to i jest
    aktualizowany.  Choć i to nie musi być regułą bo gdy kupowałem ten
    tablet to też był niczego sobie. Wątkotwórca będzie najlepiej wiedział
    czy ten telefon który ma aktualnie był przez producenta aktualizowany
    czy nie.  Ja ze względu na złe doświadczenia z tą firmą  nie biorę pod
    uwagę takiego w sumie dość udanego modelu jak Mate 20lite, ma wszystko
    czego potrzebuję, tylko ta obawa o aktualizacje..