  • 1. Data: 2019-09-17 11:13:43
    Temat: Huawei Y6 2019
    Od: "mariusz" <m...@i...pl>

    Miałem Y6 ale kupowany bardzo dawno, z 3-4 lata temu, generalnie byłem
    bardzo zadowolony, telefon służył mi tylko do dzwonienia, oglądania YT i
    grania. Jedynym minusem była bardzo mała pamięć wew. bo tylko 4,35GB i mimo
    dokupienia dodatkowej ta wew. to zdecydowanie za mało.
    Telefon juz jest troche zdezelowany, chciałbym kupić nowego Y6 z roku 2019
    tylko mam pytanie czy ta wersja jest OK do w/w celów?

  • 2. Data: 2019-09-17 18:53:34
    Temat: Re: Huawei Y6 2019
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Sep 2019 11:13:43 +0200, mariusz napisał(a):

    > MiaÂłem Y6 ale kupowany bardzo dawno, z 3-4 lata temu, generalnie byÂłem
    > bardzo zadowolony, telefon sÂłuÂżyÂł mi tylko do dzwonienia, oglÂądania YT i
    > grania. Jedynym minusem by³a bardzo ma³a pami뤠wew. bo tylko 4,35GB i mimo
    > dokupienia dodatkowej ta wew. to zdecydowanie za maÂło.
    > Telefon juz jest troche zdezelowany, chcia³bym kupi䟎owego Y6 z roku 2019
    > tylko mam pytanie czy ta wersja jest OK do w/w cel򵽠

    Nie pisz proszę na newsy z OE, bo jesteś słabo czytelny. Czy tak trudno
    zainstalować sobie dowolny czytnik newsów?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2019-09-17 19:43:18
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Nie pisz proszę na newsy z OE, bo jesteś słabo czytelny. Czy tak trudno
    > zainstalować sobie dowolny czytnik newsów?

    Z czym masz problem? Jego post jest bardzo dobrze czytelny.

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2019-09-17 20:33:53
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Z czym masz problem? Jego post jest bardzo dobrze czytelny.

    Tak, ale jest dobrze czytelny przypadkiem, tylko dzięki temu, że masz
    przypadkiem ustawioną domyślną stronę kodową tak, jak on wysyła. Jego
    post nie ma zdeklarowanej strony kodowej, co jest ewidentnym błędem
    programu wysyłającego.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2019-09-17 21:12:33
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-09-17 o 20:33, Grzexs pisze:

> [...]
    > przypadkiem ustawioną domyślną stronę kodową tak, jak on wysyła. Jego
    > post nie ma zdeklarowanej strony kodowej, co jest ewidentnym błędem

    Hmm, to mi przypomina przypadek ze ściągniętym filmem z netu do którego
    nie mamy kodeka a bardzo chcemy go obejrzeć...kogo tu zjebać? Tego co
    film zripował do kodeka którego nie mamy, czy siebie że nie potrafimy
    sobie odkodować?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 6. Data: 2019-09-18 01:21:46
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-09-17 o 19:43, Czarek pisze:

    > Z czym masz problem? Jego post jest bardzo dobrze czytelny.

    No tak. OE z OE zawsze się zrozumie.

    --
    animka

  • 7. Data: 2019-09-18 04:05:33
    Temat: Re: cHujaWal Y6 2019
    Od: ? on the tree because the monkeys are hunted ? <s...@u...spijaczu.kutasowki.invalid>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Nie pisz proszę na newsy z OE, bo jesteś słabo czytelny. Czy tak trudno
    > zainstalować sobie dowolny czytnik newsów?

    QrFa a ciezko przelaczyc w czytniku na kodowanie
    srodkowaJewROPA '"framuga"-1250 (-ISO)' !?

    Zdrowaska dla internetCYMBAL http://bit.ly/2meN12a

    ! QrFa a pytanie bylo: "y9 v2019... czy ta wersja !
    ! jest OK do w/w celów?" !

    QrFa pierdolone UBIJACZE PIANY!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Zlodzieje pod lupa: http://bit.ly/2mk64rX

  • 8. Data: 2019-09-18 08:26:39
    Od: "mariusz" <m...@i...pl>

    Dziękuje wszystkim bardzo za pomoc w zakupie ;)

  • 9. Data: 2019-09-18 09:34:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Sep 2019 08:26:39 +0200, mariusz napisał(a):

    > Dzi?je wszystkim bardzo za pomoc w zakupie ;)

    Ironia jest nie na miejscu. Nie przyszło ci do głowy że nikt nie zna
    odpowiedzi na twoje pytanie?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2019-09-18 12:49:28
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 17.09.2019 o 11:13, mariusz pisze:
> [...]
    > Telefon juz jest troche zdezelowany, chciałbym kupić nowego Y6 z roku 2019
    > tylko mam pytanie czy ta wersja jest OK do w/w celów?

    Zależy jak długo planujesz używać tego sprzętu. Huawei robi dobre
    telefony, wada jest zasadniczo jedna - nie aktualizuje ich. Tak więc do
    rozmów i raz zainstalowanych gier może być, natomiast z YT możesz
    przestać korzystać już po paru latach. Mam taki nawet trochę wypasiony
    tablet Huawei, służy mi już tylko do rozmów i słuchania audiobooków. Nie
    dostał ani jednej aktualizacji..