  • Data: 2019-01-17 15:09:59
    Temat: Re: Huawei - kupować czy unikać?
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-17 o 13:59, Kris pisze:

    > Oj tam, oj tam
    > W tamtym mniej więcej czasie w Biedroce pojawił się kosztujący coś koło 4 stów
    tablet który miał dokładnie te same bajery. city tab supreme się chyba nazywał
    > Brak aktualizacji czego konkretnie spowodował ze Twój Ideos stał się
    niepełnowartościowy?

    To by było dziwne że w Biedronce jest coś lepszego niż w
    wyspecjalizowanych sklepach.

    Brak aktualizacji systemu ma kluczowe znaczenie. Na wersji 2.2 nie mogę
    już korzystać z Sklepu Play. W moim przypadku sytuację pogarsza fakt że
    do tabletu producent dołożył trochę komercyjnego oprogramowania, choćby
    nawigację.

    Pewnie nie zwróciłeś uwagi ale z telewizorami jest to samo. - Brak
    aktualizacji sprawia że po kilku latach sprzęt służy już tylko do
    odbioru telewizji, do YT i innych serwisów trzeba by kupić nowy telewizor.