    From: dizel <x...@x...xxx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Huawei - kupować czy unikać?
    Date: Thu, 17 Jan 2019 17:20:51 +0100

    It happens that Trybun formulated :

    > To by było dziwne że w Biedronce jest coś lepszego niż w wyspecjalizowanych
    > sklepach.
    >
    > Brak aktualizacji systemu ma kluczowe znaczenie. Na wersji 2.2 nie mogę już
    > korzystać z Sklepu Play. W moim przypadku sytuację pogarsza fakt że do
    > tabletu producent dołożył trochę komercyjnego oprogramowania, choćby
    > nawigację.
    >
    > Pewnie nie zwróciłeś uwagi ale z telewizorami jest to samo. - Brak
    > aktualizacji sprawia że po kilku latach sprzęt służy już tylko do odbioru
    > telewizji, do YT i innych serwisów trzeba by kupić nowy telewizor.

    Specjalnie tak robią producenci teraz. Chcesz najnowszy android, kup
    nowsze urządzenie, od zawsze tak było.
    Jedyne wyjście dla ciebie to poszukanie na xda custom romów, jeśli w
    ogóle tablet da się zrootować i jakieś są dostępne. Tyle że jeśli
    tablet ma 1gb ramu to maksymalnie kitkata mógłbyś wrzucić. Jeśli mniej
    to mija się z celem.
    Jakiś 2.3 by mógł być.