  • Data: 2017-01-12 17:40:41
    Temat: Re: Hybrydy na mrozie
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam wrażenie że chcesz na siłę udowodnić sobie jakąś tezę a nie uzyskać
    > informację dlatego wywód jest ciekawy ale nie ma pokrycia w rzeczywistości.

    nie. Mówiono nam że wtrysk to zajebista rzecz. tyle że sprzedawane w
    Polsce pierwsze auta z wtryskiem były słabsze i więcej paliły, niz te
    same modele z gaźnikiem. bo? PRawdopodobnie katalizator. który
    przemycono z wtryskiem. TAkich historii można by mnożyć, nie tylko w
    motoryzacji. obawiam się że z hybrydami też tak jest. Clarkson też mówił
    że ekologicznie to on (raz) pojechał do domu Toyotą Aygo i spalił
    niecałe 4 litry na 100. Hybrydą ponad 6. Chciałbym więc mieć informacje
    z pierwszej ręki, a nie powielane z folderów reklamowych.

    > Tak jak pisałem spalanie w zimie jest około 10% wyższe niż w lecie.
    przyjmuję to co powiedziałeś, nie mam doświadczeń, ale trudno mi
    uwierzyć w te +10%. tym bardziej że "jerzu" dał link do filmiku który
    pokazuje coś bardzo innego.

    ToMasz