  • 1. Data: 2014-05-18 19:25:02
    Temat: I znów piesi szli prawą stroną drogi
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    Nic nie tłumaczy kierowcy z 1,3 promila.
    Ale jak wytłumaczyć brak troski pieszych o swoje zdrowie i życie?
    Idą w czterech w środku nocy prawą stroną drogi, czyli nie dają sobie
    żadnych szans na zauważenie zagrożenia.
    Dlaczego piesi tak chodzą, zarówno w dzień jak i nocą?.
    Niestety nikt nie zająknął się na temat chodzenia lewą stroną w relacji
    z ostatniego wypadku.
    Wyglądało nawet na stwierdzenie, że szli prawidłowo poboczem po prawej
    stronie drogi.

  • 2. Data: 2014-05-18 20:28:37
    Temat: Re: I znów piesi szli prawą stroną drogi
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-05-18 19:25, t-1 pisze:
> [...]
    > z ostatniego wypadku.
    > Wyglądało nawet na stwierdzenie, że szli prawidłowo poboczem po prawej

    Wg TVP, kierowca jechał bez świateł. Więc obojętnie jakby szli to on ich
    nie widział po zmroku.
    Nie próbuje w ten sposób usprawiedliwiać braku troski o swoje życie
    przez pieszych. Jeżeli było z nimi wszystko OK, to słysząc, a nie widząc
    samochodu, od razu powinni w krzaki wiać.

  • 3. Data: 2014-05-18 22:28:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Baczek" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Wg TVP, kierowca jechał bez świateł. Więc obojętnie jakby szli to on ich
    > nie widział po zmroku.

    idąc lewą widzieliby go przed sobą a nie za plecami i mieliby szansę oni go
    zobaczyć - nawet gdy był bez świateł to usłyszeliby jego silnik.

  • 4. Data: 2014-05-19 00:12:30
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-05-18 22:28, Pszemol pisze:
    > "Baczek" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > idąc lewą widzieliby go przed sobą a nie za plecami i mieliby szansę oni
    > go zobaczyć - nawet gdy był bez świateł to usłyszeliby jego silnik.

    Trzeba było zostawić resztę mojej wypowiedzi, gdzie o tym pisałem.

  • 5. Data: 2014-05-19 02:56:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Trzeba było zostawić resztę mojej wypowiedzi, gdzie o tym pisałem.

    Nie napisałeś ani słowa w wyciętej części wypowiedzi o chodzeniu
    lewą stroną, wręcz przeciwnie - napisałeś na początku że jest to
    obojętne którą stroną szli więc nie zarzucaj mi że coś źle cytuję :-)

  • 6. Data: 2014-05-19 08:24:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 May 2014 15:28:38 -0500, Pszemol napisał(a):

    > idąc lewą widzieliby go przed sobą a nie za plecami i mieliby szansę oni go
    > zobaczyć - nawet gdy był bez świateł to usłyszeliby jego silnik.

    Silnik z tylu tez slychac, a idac lewa mogli pomyslec ze ich widzi i
    ominie. Ale mieli szanse w ostatniej chwili uskoczyc.

    pokazali to miejsce - pobocze owszem jest, ale trawiaste, jesli bloto,
    to mogli jezdnia isc. Nie zwrocilem uwagi - byly latarnie czy nie.
    Raczej nie
    http://radomsko.naszemiasto.pl/artykul/galeria/smier
    telny-wypadek-w-strzalkowie-pod-radomskiem-pijany,22
    75358,t,id.html

    Tak wiec pewnie sie nie dowiemy jak to bylo i co naprawde zawinilo.
    Alkohol i nadmierna predkosc :-P

    J.

  • 7. Data: 2014-05-19 11:15:32
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Pszemol <P...@p...com> wrote:

    > idąc lewą widzieliby go przed sobą a nie za plecami i mieliby szansę oni go
    > zobaczyć - nawet gdy był bez świateł to usłyszeliby jego silnik.

    A idąc prawą nie usłyszeliby jego silnika? Ja tam słyszę, co się za mną
    dzieje, ale może jakiś inny jestem.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 8. Data: 2014-05-19 11:47:11
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-05-19 11:15, Adam Wysocki pisze:

    > A idąc prawą nie usłyszeliby jego silnika? Ja tam słyszę, co się za mną
    > dzieje, ale może jakiś inny jestem.

    Czterej młodzi chłopcy szli do domu po balandze.
    Nie sądzę, aby w tej sytuacji zachowywali się jak harcerze na czatach
    zdobywający sprawność i nasłuchiwali obcych dźwięków.
    Czy i tobie nie lepiej by było słyszeć co się dzieje i od razu zobaczyć?
    Jesteś rozbrajający w tłumaczeniu głupiego zachowania.

  • 9. Data: 2014-05-19 13:36:28
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > Czterej młodzi chłopcy szli do domu po balandze.

    Nie wiem, nie znam sytuacji, a nie padł tu nawet link.

    > Czy i tobie nie lepiej by było słyszeć co się dzieje i od razu zobaczyć?

    Przecież nie zobaczyliby, bo facet nie miał świateł.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 10. Data: 2014-05-19 13:58:24
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Czterej młodzi chłopcy szli do domu po balandze.
    Niestety czasem mi się zdarza widzieć takich "młodych chłopców" idących
    tyralierą połową jezdni...
    Pech chciał, że trafili na pijanego za kierownicą.
    Myślenie jak widać boli, tak pieszych, jak i kierujących.
    Pozdrawiam.
    WOJO