  • Data: 2009-07-10 19:25:28
    Temat: Re: IIS MSSQL i przekazywanie daty
    Od: drzejb <D...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lip, 21:02, "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    wrote:
    > Użytkownik "drzejb" <D...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:c03d6cfe-3ffa-44bb-8a83-cca4d2dd1c08@
    t13g2000yqt.googlegroups.com...

    > No ale - z tego co na szybko popatrzylem - robisz convert daty, po to zeby i
    > tak zwrocic date :/
    >
    > sz.

    zgadza się robię convert ale tylko w miejscu przekazywania (tzn nie
    tam gdzie się do niej odwołuję tylko pokazuję dla usera - (zresztą
    mogę z sql wyciągnąć normalnie bez convert a zrobić to w gridzie, ale
    to nie jest ten problem)
    a pozostałe miejsca są jako datetime więc powinno byś bez znaczenia
    jaki format