  • 1. Data: 2009-07-09 17:21:31
    Temat: IIS MSSQL i przekazywanie daty
    Od: drzejb <D...@g...com>

    witam

    problem jest następujący

    w VS pobieranie danych z bazy działa prawidłowo
    ale jeśli przerzucę do IIS to już jest lipa

    wydaje mi się, że problem jest w ustawieniach daty
    na IIS podaje date w formacie "dd-mm-yyyy"
    a u mnie w domu jest "yyyy-mm-dd" i może przez to gubi się MSSQL bo on
    w bazach ma właśnie yyyy-mm-dd

    czy ktoś wie jak zrobić konwersję lub jak przestawić iis
    bo ustawiłem culture na pl-PL i nic - restart też nic nie pomógł

    help

    Drzejb

  • 2. Data: 2009-07-09 17:26:38
    Temat: Re: IIS MSSQL i przekazywanie daty
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    drzejb pisze:
    > witam
    >
    > problem jest następujący
    >
    > w VS pobieranie danych z bazy działa prawidłowo
    > ale jeśli przerzucę do IIS to już jest lipa

    Jaki język drogi Visual Studencie, jaka metoda dostępu?

  • 3. Data: 2009-07-09 17:51:10
    Od: drzejb <D...@g...com>

    On 9 Lip, 19:26, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:

    > Jaki język drogi Visual Studencie, jaka metoda dostępu?

    tak więc piszę to w VB i wywołuję procedurę na mssql podając dane jako
    parametry

  • 4. Data: 2009-07-09 19:22:37
    Od: "Wiktor Zychla" <u...@n...com.eu>

    > tak więc piszę to w VB i wywołuję procedurę na mssql podając dane jako

    pytanie-bumerang na news-grupach, a odpowiedź jest zawsze ta sama:

    datę należy można przekazać w formacie ISO, abstrahującym od szczegółów YMD,
    np: '1990-01-01T00:00:00' (innym niewrażliwym na ustawienia YMD formatem
    jest '19900101').

    tu masz artykuł Pawła Potasińskiego wyczerpująco traktujący temat:
    http://www.microsoft.com/poland/technet/article/art0
    053_01.mspx

    Wiktor Zychla

  • 5. Data: 2009-07-09 21:27:15
    Od: drzejb <D...@g...com>

    On 9 Lip, 21:22, "Wiktor Zychla" <u...@n...com.eu> wrote:

> [...]
    > jest '19900101').
    >
    > tu masz artykuł Pawła Potasińskiego wyczerpująco traktujący

    wszystko fajnie tylko w sql ma ok chodzi o to jak zmusić iis aby
    przestawił się na prawidłowe wyświetlanie daty

  • 6. Data: 2009-07-10 18:23:46
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "drzejb" <D...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    > wszystko fajnie tylko w sql ma ok chodzi o to jak zmusić iis aby
    > przestawił się na prawidłowe wyświetlanie daty

    Co to jest prawidlowe?
    Co to jest wyswietlanie czegokolwiek przez serwer WWW?

    W sposob zbrodniczy, acz z Twojego punku widzenia skuteczny bedzie zmuszenie
    SQL;a do zwrocenia daty w formie stringa, jaki Ci sie chwilowo podoba.

    Ale - jezeli - bedzie cos z tym trzeba zrobic (czytaj: wiecej niz
    "wyswietlic"), to bedziesz mial (znowu) pretensje, ze to glupie :/

    sz.

  • 7. Data: 2009-07-10 18:51:34
    Od: drzejb <D...@g...com>

    On 10 Lip, 20:23, "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    wrote:
    > sz.

    hmm nie przekazuje tego w formie string

    nie chciał bym tu kopiować wątku z http://wss.pl/frmThread.aspx?tid=67492

    w każdym razie określiłem problem
    a zawiera się tylko od 1 do 9 dnia miesiąca bo już 10 działa
    prawidłowo

    pod podanym adresem są zawarte procedury itp jakie wykorzystuje do
    pobrania danych (one są tylko pobierane dalej już z nimi nic nie robię
    - no z wyjątkiem pokazywania :) )

  • 8. Data: 2009-07-10 19:02:26
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "drzejb" <D...@g...com> napisał w wiadomości
    t.googlegroups.com...

    > pod podanym adresem są zawarte procedury itp jakie wykorzystuje do
    > pobrania danych (one są tylko pobierane dalej już z nimi nic nie robię
    > - no z wyjątkiem pokazywania :) )

    No ale - z tego co na szybko popatrzylem - robisz convert daty, po to zeby i
    tak zwrocic date :/

    sz.

  • 9. Data: 2009-07-10 19:25:28
    Od: drzejb <D...@g...com>

    wiadomościnews:c03d6cfe-3ffa-44bb-8a83-cca4d2dd1c08@
    t13g2000yqt.googlegroups.com...

    > No ale - z tego co na szybko popatrzylem - robisz convert daty, po to zeby i
    > tak zwrocic date :/
    >
    > sz.

    zgadza się robię convert ale tylko w miejscu przekazywania (tzn nie
    tam gdzie się do niej odwołuję tylko pokazuję dla usera - (zresztą
    mogę z sql wyciągnąć normalnie bez convert a zrobić to w gridzie, ale
    to nie jest ten problem)
    a pozostałe miejsca są jako datetime więc powinno byś bez znaczenia
    jaki format

  • 10. Data: 2009-07-10 19:31:31
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "drzejb" <D...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >zgadza się robię convert ale tylko w miejscu przekazywania (tzn nie

    Co rozumiesz przez miejsce przekazywania? Skadbys i jakbys tego nie wywowal,
    to wykona sie w/na SQL'u.

    sz.