  • Data: 2017-02-18 09:01:01
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-17 o 13:35, Yerine Ictimai pisze:

    > Wiesz, liczy się liczba ludzi z tego korzystających, nasza-klasa
    > jest marginalna, VKONTAKTE jest chyba na drugim miejscu po
    > Facebooku, korzystają z niego także Amerykańce co trochę myślą i
    > im mało się podoba POBUSZOWSKI FASZYZM amerykański.
    >
    > (chyba że jest jeszcze coś chińskiego, baidoo czy cuś, ale jeżeli
    > nawet to skupia te miliardy ale głównie z Chin, a tam mam mało
    > znajomych ;) )
    >
    > A Rosjanie są lepsi od Amerykanów z następujących powodów:
    >
    > - inna w pełni NIEZALEŻNA siła, są NAPRAWDĘ niezależni a monopol,
    > nawet takich ANIOŁÓW POKOJU jak USA, jest zawsze
> [...]

    No tak, w pewnych kwestiach masz oczywistą racę. Na dzień dzisiejszy dla
    przeciętnego Polaka potencjalna inwigilacja rodzimych i tych z
    "zaprzyjaźnionych (sojuszniczych) krajów", służb jest dużo bardziej
    groźniejsza niż tych od zadeklarowanego wroga, który de facto może tymi
    swoimi danymi na nasz temat zwyczajnie "naskoczyć".

    Natomiast nie zgodziłbym się z marginalizowaniem "naszej klasy" ze
    względu na jej małą popularność. W sumie kto jak nie my Polacy mamy ją
    popularyzować?