  • Data: 2007-12-06 22:26:36
    Temat: Re: IPTV czy ktoś z operatorów ma taka usługę ??
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jurek wrote:

    > Chyba jednak należy:
    > http://www.pike.org.pl/index.php?p=komunikaty&sec=ak
    tual_b&id=565

    tylko ze niestety to jest zabaweczka dla posiadaczy tradycyjnych
    kablowek, bierzemy swiatelko, doprowadzamy do miejsca gdzie mamy stacje
    czolowa, podlaczamy na wejscie zgrabnego urzadzonka jak tu:

    http://www.telmor.pl/WK/Karta?gr=175&deal=Telmor

    wersja uryna jest tu:

    http://www.telmor.pl/WK/Karta?gr=179&deal=Telmor

    na wyjscie podlaczamy siec,dotychczasowo uzywane urzadzenia w stacji
    czolowej sprzedajemy na allegro i mamy swiety spokoj, kupe programow za
    (przynajmiej w teoretycznym zalozeniu) rozsadna cene, przynajmiej dla
    sieci na tyle malych ze nie oplaca sie inwestowac w stacje czolowa z
    prawdziwego zdarzenia i na tyle duzych ze oplaca sie doprowadzic ten
    swiatlowod

    futszaK