  • Data: 2020-01-26 14:59:59
    Temat: Re: Idą promocje
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > A przypadkiem nie paliłyby więcej?

    A dlaczego bardziej oszczedny i nowoczesniejszy silnik miałby palic
    wiecej?

    > Masa się zwiększyła a to co zaoszczędzi nowoczesny silnik
    > zeżrą dodatki takie jak klimatyzacja i "unowocześnienia" takie
    > jak filtr cząsteczek czy katalizator.

    Katalizator to nie jest zadna nowosc.
    Masa nie zwieksza sie zreszta dlatego ze dołozono filtr (bo to by było
    kilka kilogramów - zwieksza sie bo auta rosna...

    > Każdy średnio inteligentny człowiek wie że typowego polaka nie stać
    > na jeden samochód na dojazdy do pracy, drugi na wyjazdy rodzinne
    > i trzeci na szaleństwa i czerpanie radości z jazdy.
    > Więc taki nie średnio inteligentny pierdoli dyrdymały jak ty wyżej.

    W ogole nas na to nie stac jako ludzi.
    Zwłaszcza na to czerpanie radosci z jazdy...
    Nie zrozum mnie zle - sam jezdze duzymi samochodami i zastanawiam sie jak
    to ogarnac. Ale widze bezsens kupowania auta ktore ma 200KM tylko po to
    zeby szybko do lidla skoczyc. I nie mow mi ze nie znasz wielu aut ktore
    słuza własnie do takich celów i mogłyby być o połowe mniejsze.

    > A ja u siebie nie zauważam. I nie tylko dlatego że NBA nie oglądam.
    > Po prostu ludziom poniżej pewnego poziomu łatwo wmówić że największy
    > telewizor to coś czego potrzebuje najbardziej. Mnie nie wmówili.

    ROTFL. Nie wiem kto ci co wmówił, nie wiem tez jak rozpatrywac twoja
    uwage o telewizorze w kontekscie tego co ktokolwiek potrzebuje
    NAJBARDZIEJ.
    Własciwie to nie mam pojecia co chciałes przez powyzsza wypowiedz
    przekazac i jak to sie ma do tego ze zuzywamy coraz wiecej energii.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę