eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingIle czasu zajmie komputerowi rozszerzony algorytm euklidesa? › Re: Ile czasu zajmie komputerowi rozszerzony algorytm euklidesa?
  • Data: 2020-01-04 20:00:50
    Temat: Re: Ile czasu zajmie komputerowi rozszerzony algorytm euklidesa?
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ani nie było, ani nie jest. Program "fur Windows" można było
    > odpalić w Linuksie. Na przykład pod emulatorem.

    > Od pewnego czasu jest Java - ten sam plik odpalisz w Linuksie,
    > Windows i na Jabolkach.

    Program w Wolframie też mogę odpalić na Windowsie albo na Linuksie, bo mam maszynę
    wirtualną na oba systemy. O, to zupełnie, jak w Javie.
    Nie wiem, po co brniemy w ten temat. Jeśli chciałeś skrytykować Wolframa za to, że
    jest przenośny i że można robić w nim open-source tak samo jak w Javie, to tak,
    owszem, można.

    > Primo, misar.org. Secundo, smutno jest że nie wiesz że MISAR jest
    > polskim osiągnięciem - patrz zapodany url.

    Nie wiem, bo mi nie był do tej pory potrzebny. I wcale nie jest mi z tego powodu
    smutno.

    [Python i milion bibliotek]
    > Nie poskładasz, jeżeli jesteś za głupi. A za twoje IQ odpowiadam
    > nie ja, tylko twoje geny, czyli rodzice. A czy jesteś za głupi to
    > się nie dowiesz jeżeli nie spróbujesz. To co, masz
    > cykora?

    Raczej ograniczoną ilość czasu na ryzykowne eksperymenty. Dlatego wybieram
    rozwiązanie, któro daje mi większą szansę na sukces.

    > Hoo, hoo, hooo... Pokolenie copy-paste i szukanie frajerów którzy
    > za darmo zrobią twoją robotę?

    No i się zapętliłeś. Poprzednio argument był taki, że Mathematica jest droga. A teraz
    sugerujesz, że chcę mieć coś za darmo? Pomyśl, zanim napiszesz.

    Skrót jest taki: jeśli Twój czas jest coraz cenniejszy (może tak być z różnych
    powodów), to będziesz coraz bardziej skłonny, żeby zapłacić za szybszy efekt.

    Inaczej: jedni płacą swoim czasem rozwiązując problemy, których drudzy nie mają, bo
    zapłacili za szybszy efekt pieniędzmi. I tak z grubsza da się wyjaśnić wiele wyborów,
    również wybór między Wolframem i Pythonem. Ostatecznie oba są płatne, tylko w różnej
    walucie.