  • Data: 2019-05-21 07:32:59
    Temat: Re: Ile kilometrów dziennie najwiecej..
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 20 May 2019 20:39:46 +0200, J.F.

    > Jak lubi, to jest przyjemnosc :-)

    Ale kto lubi nie spać przez 20h? Przecież aby to wytrzymać to trzeba się w
    opór szprycować. Wiem, bo waliłem na raz 1900km.

    > zamow taksowke, dojedz na lotnisko

    Szwagra mam!

    > godzine czy dwie przed odlotem, poczekaj na spozniony samolot,
    > potem dojedz do celu - to jest mordega :-)

    Jak się nie kieruje to nie jest żadna mordęga. Zresztą pomimo czekania na
    lotnisku i tak 2-3x szybciej się dociera do celu. Komfort jest
    nieporównywalny, a czasem jest i taniej niż samochodem -- tak jakiś czas
    temu dotarłem do Włoch. W dwie storny 2 osoby z bagażem dodatkowym za 600
    zł plus riksza na miejscu 60 zł (w dwie strony).

    > Wiec do tych ~1200 km wole samochod.

    Ja też się kulam samochodem do Włoch/Austrii (bo czarterów w zimie mało).
    Ale nie będę kłamaćże jest to przyjemne.

    > Duzo jeszcze zalezy gdzie jedziesz,
    > co zamierzasz robic, jaki bagaz i ile osob.
    > Do samolotu np roweru nie wezmiesz.

    Narty się weźmie. :P

    > ale 1000 km lokalnymi drogami, to faktycznie mordega :-)

    Ale za to można pozwiedzać, oglądać widoczki i wtedy można powiedzieć że to
    jakaś przyjemność... :P

    --
    Pozdor
    Myjk