  • Data: 2019-11-21 10:35:23
    Temat: Re: Ile kosztuje przenoszenie numery PLAY> NJU
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.11.2019 o 19:43, Bolko pisze:

    > A skąd mam znać nazwę. Bo nju to sobie wymyśliłem. Bo to orange.

    weź z siebie nie rób głupka. jeśli uważasz że Play ma słaby zasięg, to
    wiesz że ktoś inny korzysta w tej lokalizacji z telefonu mając lepszy
    zasięg. więc co za problem zapytać jaka to sieć i czy ma telefon
    standardowo g3, lte czy przełączony na 2g (co często z "jestem na
    granicy zasięgu" robi full zasięg). Wtedy dzwonisz do playa i mówisz ze
    masz problem z zasięgiem i prosisz o umożliwienie korzystania z
    sieci.... jakiej tam chcesz
    Jaśnie nie umiem.
    ToMas