  • 1. Data: 2013-02-23 12:39:50
    Temat: Ile w TP/Orange stacjonarny abo na nielimitowane rozmowy w Europie?
    Od: xxx <k...@o...pl>

    Mama mi mówiła że koleżanka płaci 50zł rocznie za nielimitowane
    połaczenia stacjonarne w Polsce i Europie. Aż mi się wierzyć nie chce.
    Czy chodzi o abonament 42zł brutto miesięcznie plus 50zł na rok za
    nielimitowane rozmowy czy jak?

  • 2. Data: 2013-02-23 14:09:29
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 23 Feb 2013 12:39:50 +0100, xxx <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    >połaczenia stacjonarne w Polsce i Europie. Aż mi się wierzyć nie chce.
    >Czy chodzi o abonament 42zł brutto miesięcznie plus 50zł na rok za

    49 zl/miesiecznie

    http://www.orange.pl/kid,4002234827,id,4002796630,ti
    tle,Plan-Na-Kazdy-Dzien,article.html

    podobna oferta jest w Dialog/Netia - moze byc pare zlotych wyzsza.

    W TP/Orange jest jeszcze cos takiego jak Neofon TP - telefonia
    internetowa, gdzie "bezlimity" mozna zaplacic 20-30 pare
    zlotych...(ale trzeba miec swoj internet).....Ale cos nie moge znalezc
    tego na stronie orange.pl

    Ktos wie gdzie to sie podzialo??

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2013-02-23 14:11:18
    Od: a...@p...pl

> [...]

    >połaczenia stacjonarne w Polsce i Europie. Aż mi się wierzyć nie chce.
    >Czy chodzi o abonament 42zł brutto miesięcznie plus 50zł na rok za

    bez limitow mozna tez sobie wykupic w skypie....ale zeby to mialo
    sens, to nalezaloby kupic sobie taki specjalny skypowy telefon ze
    sluchawka DECT (bezprzewodowa) 400-500 zl. i wykupic nuner
    stacjonarny.

    Ale pewniej jest miec jednak te linie stacjonarna w TP za 49 zl.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2013-02-23 17:31:54
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2013-02-23 14:11, a...@p...pl pisze:

> [...]
    > stacjonarny.
    >
    > Ale pewniej jest miec jednak te linie stacjonarna w TP za 49 zl.

    Ja założyłem rodzicom IPFONa -3,33zł miesięcznie za numer stacjonarny
    VOIP i do tego na wychodzące -jumblo.com gdzie po doładowaniu od
    resellera za 42zł brutto (7,6 EUR netto na konto) mają 3 miesiące
    darmowych rozmów do 30 krajów w tym Polski na stacjonarki. Po tym
    okresie 1,5 eurocenta netto na stacjonarki do PL a na Polskie komórki
    2,5 eurocenta netto. Lepsze niż TP i 3 razy tańsze to wszystko, a
    działa wcale nie gorzej. Tyle że koleżanka mamy stwierdziła że płaci
    50zł na rok. Ale okazuje się że to na miesiąc;)

  • 5. Data: 2013-02-23 17:33:14
    Od: xxx <k...@o...pl>

> [...]
    > stacjonarny.
    >
    > Ale pewniej jest miec jednak te linie stacjonarna w TP za 49 zl.

    Co do słuchawki to polecam Siemensa 470 IP albo nowszy model IP. I 3
    lata temu zapłaciłem jakieś 290-300zł za bazę ze słuchwką;)