  • 1. Data: 2013-02-02 11:58:25
    Temat: Pytanie
    Od: Alpines <blecota#@wtlenie.pl>

    Witam
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów może podpowiedzieć rozwiązanie?
    Potrzebuje aby z telefonu stacjonarnego mozna było korzystac za pomocą
    zwykłych słuchawek (jak np do skype)
    Znalazłem cos takiego
    http://www.telef.pl/sklep/product.php?id_product=231
    3

    Jednak utrudnieniem jest ciagłe przepinanie słuchawki telefonu na
    słuchawki zwykłe.

    Jest jeszcze coś takiego
    http://www.telef.pl/sklep/product.php?id_product=155
    4
    ale nie mam pojęcia czy zadziała równocześnie z normalnymi słuchawkami
    jak i słuchawka telefonu.

    Ma ktoś może jakieś pomysły jak to zrobić aby zadziałało?

    --
    Pozdrowienia
    Alpines

    Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias
    Canetti)

  • 2. Data: 2013-02-02 13:19:02
    Temat: Re: Pytanie
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 2 Lut, 11:58, Alpines <b...@w...pl> pisze...
> [...]
    > zwykłych słuchawek (jak np do skype)

    > Ma ktoś może jakieś pomysły jak to zrobić aby zadziałało?

    Jeżeli potrzebujesz tylko do rozmowy to dowolny telefon z bluetooth
    np. Gigaset SL780 i dowolne słuchawki bluetooth.

    Ircys

  • 3. Data: 2013-02-02 14:37:07
    Od: Alpines <blecota#@wtlenie.pl>

    W dniu 2013-02-02 13:19, Ircys pisze:
    > On 2 Lut, 11:58, Alpines <b...@w...pl> pisze...

    > Jeżeli potrzebujesz tylko do rozmowy to dowolny telefon z bluetooth
    > np. Gigaset SL780 i dowolne słuchawki bluetooth.
    >
    > Ircys

    No właśnie chodzi o telefon stacjonarny w firmie.

  • 4. Data: 2013-02-04 07:05:14
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Alpines wrote:
> [...]
    3
    > Jednak utrudnieniem jest ciagłe przepinanie słuchawki telefonu na

    Pewnie po zastosowaniu rozdzielacza RJ-11 nie trzeba bedzie przepinac.
    www.telef.pl/sklep/product.php?id_product=2235

    > Ma ktoś może jakieś pomysły jak to zrobić aby zadziałało?

    Niektore telefony bezprzewodowe Panasonic DECT maja gniazdo microjack
    2.5mm. Nawet on ma w ofercie sluchawke naglowna z mikrofonem - PANASONIC
    KX-TCA400.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info