  • 1. Data: 2012-05-26 08:40:32
    Temat: Ile wam bierze oleju na 1000 km ?
    Od: "Gacekk" <g...@g...pl>

    Witam
    Ile wam bierze oleju na 1000 km ??
    Audi A4 2.4 1999 rok - ok 100 ml

  • 2. Data: 2012-05-26 09:15:28
    Temat: Re: Ile wam bierze oleju na 1000 km ?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Gacekk" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jppttb$epg$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Ile wam bierze oleju na 1000 km ??
    > Audi A4 2.4 1999 rok - ok 100 ml

    clio 1,8 1994 - 70-80 ml, po wymianie na castrol ponad 120 ml, po powrocie
    na mobil1 znów 70-80.
    corolla 1,4 2000 - 0 ml do 120 tys, potem obniżało się ok. 3-4 mm na
    bagnecie na 15 tys. km , nie wymagało dolewania
    matiz 0,8 1999 - 0 ml (nawet nie drgnie na bagnecie)
    lancer 1,8 2008 -0 ml (jak wyżej)

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2012-05-26 09:44:07
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-05-26 08:40, Gacekk pisze:
    > Witam
    > Ile wam bierze oleju na 1000 km ??
    > Audi A4 2.4 1999 rok - ok 100 ml

    Octavia 2007r. 2.0TDI - dolewam 0,5l jak zaświeci pomarańczowa
    kontrolka, jak drugi raz zaświeci to dolewam kolejne 0,5l i jadę na
    wymianę - bo wtedy mam 15000km.
    Kangur 2005r. - od wymiany do wymiany ok. 0,5l

    Lukasz

  • 4. Data: 2012-05-26 10:05:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2012 08:40:32 +0200, Gacekk napisał(a):
    > Ile wam bierze oleju na 1000 km ??
    > Audi A4 2.4 1999 rok - ok 100 ml

    A w instrukcji ile ? 0.7 l /1000km ?

    Jedne przez 10kkm biora niezauwazalnie malo, innym trzeba co chwile dolewac
    - jak tam lubisz :-)

    to 0.7 l /1000km, ktore czesto producent deklaruje, to juz jest nieznosnie
    duzo. Praktycznie przy kazdym tankowaniu trzeba dolewac.
    Polowa tego zaczyna byc znosna :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-05-26 10:29:55
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ile wam bierze oleju na 1000 km ??
    > Audi A4 2.4 1999 rok - ok 100 ml

    Co chcesz przez to udowodnic i o czym ma to swiadczyc, bo pytanie jest rodem
    z Koliny ?

    sz.

  • 6. Data: 2012-05-26 11:00:06
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-26 10:29, szufla pisze:

    > Co chcesz przez to udowodnic i o czym ma to swiadczyc, bo pytanie jest
    > rodem z Koliny ?

    Pewnie to, że strasznie dużo spala mu oleju. 100ml na 1000km to wychodzi
    1,5l od wymiany do wymiany.

    Swoją drogą kiedyś Polonez 1,6 + LPG 1992 r., przy przebiegu prawie 300
    tys. km, spalał mi ponad 1l na 1000 km i przy tym nie dymił. Ze względu
    na koszty lałem do niego najtańszego Lotosa :-) Po wymianie pierścieni i
    uszczelniaczy na zaworach, zużycie oleju spadło niemal do 0. Sprzedałem
    go w 2006 r. jak miał 350 tys. km, z oryginalnym przebiegiem na liczniku
    8), i podobno do dnia dzisiejszego jeździ.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 7. Data: 2012-05-26 11:20:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Gacekk

    > Ile wam bierze oleju na 1000 km ??
    > Audi A4 2.4 1999 rok - ok 100 ml

    Dacia Sandero 1.2 - 0 ml
    Tata Indica Vista 1.4 - 0 ml (tak mówi DoQ)

    Od razu widać ile są warte te stare, poniemieckie strucle.

  • 8. Data: 2012-05-26 11:27:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-05-2012 11:20, to pisze:
    > Dacia Sandero 1.2 - 0 ml
    > Tata Indica Vista 1.4 - 0 ml (tak mówi DoQ)
    > Od razu widać ile są warte te stare, poniemieckie strucle.

    Dokładnie. Miałem Trabanta 601 i w nim trzeba było dolewać przy każdym
    tankowaniu!!

    --
    Pozdr.

  • 9. Data: 2012-05-26 11:28:32
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Dokładnie. Miałem Trabanta 601 i w nim trzeba było dolewać przy każdym
    > tankowaniu!!

    Czyli jak widać, parafrazując stare przysłowie, niedaleko pada Audi od
    Trabanta. Żałosne!

  • 10. Data: 2012-05-26 11:32:00
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Dokładnie. Miałem Trabanta 601 i w nim trzeba było dolewać przy każdym
    > tankowaniu!!

    bo w polskiej skarpecie to nie trzeba bylo ?:)

    sz.