  • Data: 2024-02-16 15:10:09
    Temat: Re: Ilość telefonów
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 15 Feb 2024 15:25:45 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

> [...]
    tualnosci/36/485/4/uke_raport_tele_2022_2.pdf

    > A ile e-SIM można mieć w telefonie?

    Dwa oraz e-Sim. Albo kilka e-Sim.
    Oraz kilka wirtualnych.
    Oraz kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt/... Voip.

    Ja przykładowo mam w trzech lokalizacjach trzy SIM w routerach LTE oraz też
    chyba 3 lub 4 w modemch mobilnych i bezpośrednio w laptopach z wbudowanym
    modemem LTE. Oraz w samochodzie w stacji dla nawigacji.
    Oraz w telefonach.
    Qrde, rzeczywiście się nazbierało. Stąd też płacę ok. 180 zł netto
    miesięcznie za wszystkie. Ale dobre to, że dla całej puli mam internet
    no-limit a w tym w dwóch routerach stałe publiczne IP.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam