  • Data: 2017-07-24 14:22:54
    Temat: Re: Import elektroniki - koszty agencji celnej DHL
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego wprowadzasz w błąd?
    >
    > Nie ma problemu przynajmniej od pół roku.
    > Mister

    Nie wprowadzam w błąd tylko przekazuje moje nieaktualne informacje ale
    ciągle w dobrej wierze.
    Nie gadaj jak w telewizji.

    Ostatnio sprawdzałem w styczniu/lutym - był problem, a przynajmniej ja
    go miałem.
    Jeżeli nie ma już problemu lub inni go nie mają to bardzo się cieszę i
    życzę sukcesów.

    Pozdrawiam

    Adam Górski