  • 1. Data: 2014-02-14 21:34:15
    Temat: Imprezy okolicznościowe - papier jeszcze w użyciu?
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    Czy pstrykając jakąś komunię bądź inne wesele, trzeba jeszcze bawić się
    w drukowanie albumu? Jak z kosztami, czy koszt sprzętu, zakładając, że
    musiałbym kupić wszystko od zera i raczej nowe, zwróciłby się w
    sensownym czasie? Jakaś unijna kasa na start? Cokolwiek? Zdjęcia na
    pewno nie byłyby "schabowe", bo ja z branży "press", więc pewnie dużo by
    szło z partyzantki. Nie chodzi o stałą pracę, raczej możliwość
    dorabiania. Nawet na jakichś sesyjkach dla dzieciątek z facebooka.
    Byłbym wdzięczny za każdą podpowiedź.

    A tu obrazek totalnej - według mnie - porażki Polaków. Wesele, więc
    teoretycznie wszyscy powinni się weselić, uśmiechać, a miny jak na
    pogrzebie. Wg mnie operator powinien wcześniej wszystkim powiedzieć, by
    się uśmiechali i oczywiście nie zwracali na niego uwagi - nie patrzyli w
    obiektyw: http://www.youtube.com/watch?v=dwBrHXJBRLI

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2014-02-14 21:47:58
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Zakonspirowany napisał:

    > A tu obrazek totalnej - według mnie - porażki Polaków. Wesele,

    To jest slub, nie wesele.

    A slub moze byc bo wpadli, i rodzina wymaga by dziecko mialo rodzicow po
    bozemu ;p

    a jak chcesz rozsmieszac filmowanych to przyczep sobie nad kamera
    atrybuty palikota ;D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 3. Data: 2014-02-14 21:55:59
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 14-02-2014 21:47, mr misio pisze:
    > To jest slub, nie wesele.

    Oj tam, oj tam, przykład może niezbyt dobry, bo w ogóle mało osób w
    kościele i pora roku jakaś taka nie tego, więc pewnie faktycznie wpadka
    i dobra mina do złej gry, ale niepodważalnym faktem jest, że Polacy
    przesadzają z powagą na tego typu imprezach. Kobity to zwykle rewia
    mody, byle wyglądać lepiej od innych i tylko panowie ratują sytuację,
    gdy już trochę wychylą, ale mało który aparat ma korekcję czerwonej
    twarzy i oczu z ostrością na nieskończoność. :P

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 4. Data: 2014-02-15 08:12:56
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu piątek, 14 lutego 2014 21:55:59 UTC+1 użytkownik Zakonspirowany napisał:

> [...]
    >
    > gdy już trochę wychylą, ale mało który aparat ma korekcję czerwonej
    >
    > twarzy i oczu z ostrością na nieskończoność. :P

    Tu zas widac niezwykla kreatywnosc uczestnikow slubu :)
    http://youtu.be/YZPDt0eo2Go#t=30s
    Poprosic swiadkow aby tak weszli i juz bedzie inna luzniejsza atmosfera ;)

  • 5. Data: 2014-02-15 09:41:26
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 15-02-2014 08:12, WM pisze:
    > Tu zas widac niezwykla kreatywnosc uczestnikow slubu :)
    > http://youtu.be/YZPDt0eo2Go#t=30s
    > Poprosic swiadkow aby tak weszli i juz bedzie inna luzniejsza atmosfera ;)

    I o to chodzi! :D

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 6. Data: 2014-02-15 13:20:22
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu sobota, 15 lutego 2014 09:41:26 UTC+1 użytkownik Zakonspirowany napisał:

    > I o to chodzi! :D

    Aby tylko goscie nie przesadzili z tym luzem :)
    http://www.youtube.com/watch?v=HbNDnUv70yg

    WM

  • 7. Data: 2014-02-15 14:32:21
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2014-02-15 08:12, WM pisze:

    > Tu zas widac niezwykla kreatywnosc uczestnikow slubu :)
    > http://youtu.be/YZPDt0eo2Go#t=30s
    > Poprosic swiadkow aby tak weszli i juz bedzie inna luzniejsza atmosfera ;)

    A potem wejdzie ksiądz i wywali całe towarzystwo.
    ;)

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 8. Data: 2014-02-16 13:50:26
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 14-02-2014 21:47, mr misio pisze:
    > a jak chcesz rozsmieszac filmowanych to przyczep sobie nad kamera
    > atrybuty palikota ;D

    No ale panią świadek bym brał jak cygan zapomogę!

    --