  • Data: 2017-06-25 22:51:25
    Temat: Re: Indukcyjność cewki długofalowej
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-25 o 21:02, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wystartujesz do egzaminu państwowego? Masz u mnie piwo, jak zdasz.
    A po co mi on na starość? krótkofalarstwo nigdy mnie nie pociągało i
    tarybryka w radioamatorze zawsze mnie wkurzała.

    > Przestań już mądralo... Gdzie ja napisałem, że to radio jest o żyrator
    > oparte?
    Ale chciałeś odbiornik na nim budować. O ile dla mcz żyratory się
    sprawdzają to ciekawe jak z AM by sobie poradziły, nie wiem czy dobroć
    cewki9 nie jest powiązana z pasmem wzm oper.

    > Mowa była o czymś bez cewek, wskazałem więc coś, co jest bez cewek
    > rozwiązane.
    No to pokazałeś generator synchroniczny/synchronizowany, obecnie dość
    popularne rozwiązanie w odbiornikach 433Mhz.

    > O jurwa nie wiedziałem o krynico wiedzy wszelakiej...
    Ale może inni nie wiedzieli :)

    --
    Pozdr
    Janusz