  • 191. Data: 2011-03-09 07:05:30
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl>

    > a czemu nie robi ?

    Przecież Ty nie wiesz czy robi bo się nie zgłasza z takim roszczeniem.

  • 192. Data: 2011-03-09 07:09:26
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Daniel Kulesza" <k...@t...pl>

    > a czemu to ma być obowiązek operatora ?

    A temu, że jest usługodawcą. Klient nie po to płaci by dostał usługę tylko
    jak się akurat uda.

    > Może klient jak mu tak bardzo zależy na 100% dostępności Internetu sam się
    > zaopatrzy w 3 niezależne łącza ? Tutaj nie ma przecież problemów
    > technicznych.

    He ? Klient ma robić za usługodawcę ? Weź Ty się zastanów.

  • 193. Data: 2011-03-09 07:32:51
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20110308162621.4b39717b@babcia-workstation...
    Dnia 2011-03-08, o godz. 14:22:37
    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał(a):

    > Dlatego klienci zaczynają wybiera internet komórkowy

    Zaczynają? Raczej rezygnują z niego po przekonaniu się że nie działa to
    tak jak w reklamie. Zadowolonych z komórkowego dostępu spotkałem
    właściwie tylko takich którzy kupowali to świadomie jako uzupełniające
    łącze mobilne. Z pełna świadomością tego co kupili. Natomiast pozostali
    którzy skusili się zmamieni tym że będzie magiczne "7,2" i zastąpi im
    to łącze stacjonarne głównie narzekają. Tak się składa że mam tzw.
    internet komórkowy właściwie od momentu startu w Erze i Orange i
    świadomie traktuję to jako narzędzie pracy by być on-line w przypadkach
    krytycznych gdy np. trzeba coą zdalnie naprawić a ja jestem daleko od
    firmy albo by sprawdzić pogodę na wakacjach. Jako podstawowe łącze
    nawet w centrum wielkiego miasta jest to zbyt zawodne i ma niestabilne
    połączenia by tratować to poważnie.
    --
    Mam zupełnie odmienne doświadczenia. Internet komórkowy działa w dużych
    miastach niezawodnie. Osiągane prędkości są zupełnie wystarczająco do

  • 194. Data: 2011-03-09 07:34:14
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 09 Mar 2011 08:05:30 +0100, niusy.pl napisał(a):
    /../

    > Przecież Ty nie wiesz czy robi bo się nie zgłasza z takim roszczeniem.

    Jak nie wiem skoro wiem skoro nie wykupił.

  • 195. Data: 2011-03-09 07:35:27
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 09 Mar 2011 08:09:26 +0100, niusy.pl napisał(a):
    /.../

    > A temu, że jest usługodawcą. Klient nie po to płaci by dostał usługę
    > tylko jak się akurat uda.

    I taką usługę świadczy, z możliwością przerwy.

    > He ? Klient ma robić za usługodawcę ? Weź Ty się zastanów.

    Wykupienie 3 łącz neizależnych to nie robienie za usługodawcę, ale
    usługobiorcę do 3 potęgi.

  • 196. Data: 2011-03-09 07:40:38
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    firmy albo by sprawdzić pogodę na wakacjach. Jako podstawowe łącze
    nawet w centrum wielkiego miasta jest to zbyt zawodne i ma niestabilne

    ... i jeszcze o CDMA zapomniałem które na wsiach popularyzuje się.

  • 197. Data: 2011-03-09 08:21:30
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: "Ad Rem" <1...@a...pl>

    >Idea przedstawiona w projekcie ustawy Ministerstwa Infrastruktury (90%
    >deklarowanej prędkości jako próg odpowiedzialnosci dostawcy usługi)
    >jest ok, ale sam przepis wymaga modyfikacji zanim trafi do sejmu.
    >No bo jak to ma byc mierzone?

    Weźmy te obliczenia przeliczmy w drugą stronę. Jesli potencjalny klient ma
    mieć GWARANTOWANE 90% dostepności deklarowanej prędkości - to:
    - uzytkowników internetu w Polsce jest 30 milionów
    - średnia prędkość dostępu do internetu wynosi 2 Mbit/s

    Po wymnożeniu tych wartości wychodzi predkość 54 tyś Gbit/s. Czyli każdy
    portal, który nie ma zapewnionej takiej predkości wychodzącej wszystkich
    swoich łącz MA ZOSTAĆ NATYCHMIAST ZAMKNIĘTY!

    I co ma zrobić taka WP, która ma 1G do PLIXA, 1G do ACXa, 1G do TPIX - a
    może nawet ma niektóre styki po 10G; co ma zrobić, jak ma najkrótszą nazwę i
    służy jako "ping wp.pl" dla całej Polski?

    --
    Adam

  • 198. Data: 2011-03-09 08:34:59
    Od: Andrzej Banach <a...@g...pl>

    W dniu 2011-03-09 08:40, niusy.pl pisze:

    > Zaczynają? Raczej rezygnują z niego po przekonaniu się że nie działa to
    > tak jak w reklamie.
    >
    > ... i jeszcze o CDMA zapomniałem które na wsiach popularyzuje się.

    i jeszcze internet satelitarny, ktory jest hiper, super i wymysl sobie
    co tam jeszcze chcesz :P

    Widze ze kolega naczytal sie za duzo "niusy.pl" i wiedze ma zerowa w
    temacie (poza taka marketingowa).

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno

  • 199. Data: 2011-03-09 08:36:10
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 09.03.2011 09:21, Ad Rem wrote:

> [...]
    > może nawet ma niektóre styki po 10G; co ma zrobić, jak ma najkrótszą
    > nazwę i służy jako "ping wp.pl" dla całej Polski?

    1Gb do ACX jest zapchane cały dzień.

    Swoją drogą cena Internetu dla ludności, a cena symetryka dla firm to są
    dwa różne światy. Co z tego, że userzy mają po 20 zł za 4Mb, jak
    dostawcę treści kosztuje te 4Mb 300 zł. W tej chwili wygląda to tak
    trochę, że dostawcy treści dopłacają do łącz klienckich.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 200. Data: 2011-03-09 08:40:38
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 9 Mar 2011 08:32:51 +0100, niusy.pl napisał:

> [...]
    > miastach niezawodnie. Osiągane prędkości są zupełnie wystarczająco do
    > korzystania z internetu przez typowego użytkownika. A zdarzają się małe

    Centrum Warszawy, Złote Tarasy, Mariott i okolice;
    ani Play ani Orange, ani Plus nie świadczą nawet zadowalającej usługi.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB