  • Data: 2005-06-30 09:56:51
    Temat: Re: Informacja od mojego prowidiera...
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Tue, 28 Jun 2005 17:55:37 +0200,
    Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl> screamed:

    > Jezeli nie poinformuja Cie ze rozmowa jest nagrywana (AFAIR sam moment
    > powiadomienia takze musi byc nagrany) to jest to bezprawne, a co zatym
    > idzie nie moze byc przedstawione jako dowod.

    Za duzo sie amerykanskich filmow naogladales (-:
    Wlasne rozmowy mozesz nagrywac zawsze i wszedzie, nikogo o tym
    nie informujac.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 11:56:14 user up 10658 days, 23:51, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Press [ESC] to detonate or any other key to explode.