  • Data: 2019-11-11 22:13:40
    Temat: Re: Instalacja Andka
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/11/2019 22:00, z wrote:
    > A gdyby tak zablokować aktualizacje w 8.1?

    Wtedy działa tak jak wyszedł z fabryki. Zostaje mniej więcej 2.5GB na
    własne dane w przypadku modelu z 16GB. System jest jednak oszukany: ma
    skompresowane pliki przez co działa wolniej niż powinien. Dekompresja
    niemożliwa.

    > Używałbym do prostych rzeczy ale chciałbym żeby działały PŁYNNIE
    > taki minimalizm którego nie potrafią udźwignąć Andoidy.

    To identyczne CPU jak w Androidzie na Atomach. Najpopularniejsze i
    najtańsze tablety windows to będzie coś oparte o Atom Z2xxx, Z3xxx,
    Z8xxx. Tylko ten ostatni działa jako tako, ale na wszystkich da się
    obejrzeć jakieś youtube, choć nie na wszystkich w pełnej rozdzielczości.

    Nie oczeku płynności, to tylko gówniany windows ze wszystkimi swoimi
    wadami. Na ten przykład pamiec eMMc to nie jest to samo co SSD.
    Konkretnie jest wolna. Efektem czego jak windows odpali swoje
    indeksowanie h... wie czego to tablet ma laga na właczenie rzędu 2sek.
    Tak, fabryczny, goły. Tanie tablety na windowsie nie różnią się komfotem
    pracy od tanich tabletów na Androidzie.

    > Byłbym zapomniał. GPS. Bywa? Podraża koszty?

    W ani jednym nie miałem gps. Trudno mówić o statystyce, nie wiem ile
    modeli to posiada.