    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 11 Oct 2014 00:07:44 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Intel Underestimates Error Bounds by 1.3 quintillion
    From: firr <p...@g...com>

    W dniu piątek, 10 października 2014 16:15:23 UTC+2 użytkownik Wojciech Muła napisał:
    > Jeśli coś implementuje CPU nie oznacza, że jest dobre:
    >

    > http://randomascii.wordpress.com/2014/10/09/intel-un
    derestimates-error-bounds-by-1-3-quintillion/

    kiedys (okolo 8-11-2012) byla o tym mowa, (choc nie pamietam czy na tej grupie, na
    pewno zadalem pytanie na stacku ) ja wlasnie dziwilem sie odwrotnej rzeczy tj temu
    czy naprawde sinus jest wyliczany tak gleboko.. (tak ze z tego punktu widzenia to
    intencja tego artykulu wyzej jest niewlasciwa nie odwrotnie), nie pamietam juz
    dokladnie z czego tu wynikalo to moje zdziwienie ale chyba z tego ze obliczanie
    takich rzeczy jest kosztujacym energie procesora wydatkiem a tak naprawde wyliczanie
    tych dalekich miejsc po przecinku moze byc (lub po prostu jest) zupelnie niepotrzebne
    czy tez moze raczej nienaturalne
    (byc moze nawet widzialem wtedy czemu jest nieotrzebne ale teraz juz nie pamietam
    tych kontekstow, pamietam tylko ze wydawalo mi sie to z jakichs powodow lekko
    absurdalne lub przynajmniej nieco watpliwe) - ale nieststy wiekszosc tych kontekstow
    wyleciala mi z glowy