  • Data: 2016-02-05 10:58:06
    Temat: Re: "Inteligencja obliczeniowa" w jezyku Scheme
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, February 5, 2016 at 12:19:09 AM UTC+1, g...@g...com wrote:
    > Czesc,
    > gdyby kogos to moglo zainteresowac, to informuje, ze wlasnie
    > skonczylem prace nad "mini ksiazeczka" dotyczaca implementacji
    > roznych metod z dziedziny tzw. "inteligencji obliczeniowej" (takich
    > jak algorytmy genetyczne, drzewa decyzyjne, logika rozmyta
    > czy "data mining") w jezyku Scheme. Ksiazka jest dostepna
    > (w jezyku angielskim) na licencji Creative Commons pod adresem
    >
    > http://panicz.github.io/pamphlet/

    Gratuluję pracy. Mam również pytanie. Jak sprawują się drzewa (decyzyjne
    rzecz jasna) w języku Scheme? Kiedyś w C++ napisałem (właściwie to
    kilka razy) drzewa decyzyjne, ale jeden raz budowałem drzewo ciut
    lepsze niż to zbudowane metodami zachłannymi. Drzewo było budowane
    wiele razy, a po kilku razach układ danych w pamięci uniemożliwiał
    cachowanie. W efekcie mój algorytm, pomimo że napisany w C++, spowolnił
    kilkadziesiąt razy. W językach wyższego poziomu trudno jest w ogóle
    zadbać o cachowanie danych, nie miałeś z tym problemów?

    Schema?