eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInternet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność. › Re: Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
  • Data: 2020-02-11 16:54:58
    Temat: Re: Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Ja korzystam z doładowanych kart na allegro, bo to wychodzi
    > najkorzystniej. Napisz konktetnie ile to ma kosztować, bo bez tej
    > informacji mamy akademicką dyskusje

    Też robiłem tak, jak Ty, czyli kupowałem karty sim z transferem na Allegro.
    Niestety, ale oferty kart sim Orange na Allegro już w ostatnich miesiącach się
    znacznie pogorszyły. Jeszcze w końcu sierpnia ubiegłego roku kupiłem 1000 GB za 160
    zł, ważne przez przez prawie 1,5 roku. A teraz za 500 GB ważne przez 5 miesięcy
    trzeba zapłacić więcej. Z mojego punktu widzenia już nie ma sensu kupować kart sim
    Orange na Allegro, tylko skorzystać z oferty 1000 GB za 300 zł:
    https://biuroprasowe.orange.pl/blog/az-1-tb-danych-n
    ielimitowane-rozmowy-i-smsy-na-caly-rok/
    Żeby obniżyć koszty można kupić doładowanie w formie przelewu sms, co by kosztowało
    ok. 250 zł za doładowanie 300 zł. Tak więc wychodziłoby ok. 25 gr za 1 GB.