    From: "Darek" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Internet na 2 tygodnie w jakiej sieci?
    Date: Wed, 13 May 2009 11:13:02 +0000 (UTC)

    > Przebukuj wczasy na Kołobrzeg, tam jest zasieg.
    > Za 1GB taniej niz 200-300 zl nie zaplacisz w zadnym innym prepaidzie.
    > W Playu dla porownania: 19 zl.

    Ja bym proponowal sprawdzic tego Playa, bo widze, ze to ok. 10 km od
    Kolobrzegu (BTS pewnie gdzies w centrum tego miasta), a np. w okolicach
    Lowicza zasieg jest znacznie wiekszy niz Play pokazuje na swojej mapie.
    Niestety sprawdzenie to koszt co najmniej 19 zl (koszt kary sim). Tylko jesli
    bedzie dzialalo, to pewnie tylko na zewnatrz budynkow, co moze byc nieco
    klopotliwe przy korzystaniu.
    Jesli nie bedzie dzialalo to z prepaidow najtaniej (ale i tak drogo) jest
    obecnie w Heyah (200 zł 1 GB).