    Date: Sat, 20 Dec 2014 16:36:00 +0100
    From: Trybun <i...@j...ru>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Internet na kartę w modemie

    W dniu 2014-12-20 o 15:16, EZO pisze:

    > W Orange za wysłany SMS się płaci.
    >
    > W Orange jest jeszcze jedna wygodna rzecz. Wysyłając SMS na numer,
    > którego w tej chwili nie pamiętam, można spowodować, że termin
    > doładowania zostaje odłożony na rok. Dotyczy to zarówno kart do
    > połączeń telefonicznych i SMSów, jak i kart do połączeń internetowych.
    > To wygodne gdy nie trzeba pamiętać o doładowaniach, a czasami,
    > gdy uzbierają się minuty, można oszczędzić i nie doładowywać.
    > Czy w Play też jest coś takiego?
    >
    > Pozdrawiam
    > EZO

    Wiem, za SMSy chyba w każdej sieci są opłaty. Mi Orange źle się
    kojarzy, samo konto oczywiście jest uwidaczniane po wysłaniu
    odpowiedniego SMSa bądź kodu. Jednak to co znajduje się na koncie
    promocyjnym (tzw bonusy)widać tylko po zalogowaniu się na stronę
    Orange.pl/online.
    Tu mnie zaskoczyłeś, z tą roczną ważnością konta w Orange, w taryfach
    internetowych, pierwsze o tym słyszę,
    A co do rozmów czy SMSowania, to w Play nie potrzeba nic wysyłać -
    roczna ważność konta jest w standardzie. Wystarczy kupić starter Play
    fresh, doładować za 5 zł i konto ma 12 miesięczną ważność na wychodzące
    i (chyba) 14miesięcy na przychodzące, każde następne doładowanie
    przedłuża ważność do roku.
    Co do pakietów internetowych, to osobiście nie praktykowałem, ale
    podobno niedawno weszła taryfa w której za 50 zł można kupić starter z
    12GB danych i jest on ważny przez rok.