  • 1. Data: 2014-12-19 19:08:35
    Temat: Internet na kartę w modemie
    Od: "EZO" <8...@6...pl>

    Mam modem Huawei E173.
    Normalnie do używania Internetu na tablecie korzystam
    z karty Orange.
    Teraz jednak, na krótko, jest mi potrzebne połączenie
    przez kartę innego operatora.
    Co wybrać żeby było tanio i łatwe do zainstalowania?
    Bardzo proszę o radę.

  • 2. Data: 2014-12-19 20:16:27
    Temat: Re: Internet na kartę w modemie
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2014-12-19 o 19:08, EZO pisze:
> [...]
    > Teraz jednak, na krótko, jest mi potrzebne połączenie
    > przez kartę innego operatora.
    > Co wybrać żeby było tanio i łatwe do zainstalowania?

    Starter play z 300 MB ? Dają za free

    Paweł

  • 3. Data: 2014-12-19 20:33:09
    Od: "EZO" <8...@6...pl>

    > Starter play z 300 MB ? Dają za free

    Dzięki.

    Na stronie
    http://www.play.pl/oferta/play-internet/internet-na-
    karte/starter-zasiegowy/
    jest mowa o kartach micro SIM i nano SIM. Czym się różnią?
    Czy do mojego modemu będą pasowały obie?
    Co to jest starter zasięgowy?
    Jeśli dobrze rozumiem podane informacje, to jest to Internet 4G LTE.
    I znowu pytanie czy mój modem, z 2009 r. będzie odpowiedni?
    Ponadto próby jakie muszę zrobić będą głównie dotyczyły transferu
    danych z serwera w Poznaniu, a odbieranych w Warszawie. Czy to
    ma jakieś znaczenie?

  • 4. Data: 2014-12-19 20:47:50
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2014-12-19 o 20:33, EZO pisze:

> [...]
    karte/starter-zasiegowy/

    > jest mowa o kartach micro SIM i nano SIM. Czym się różnią?
    > Czy do mojego modemu będą pasowały obie?

    Nie.
    Nano sim jst tylko do Apple (chyba). Musisz brać mikrosim

> [...]
    > Ponadto próby jakie muszę zrobić będą głównie dotyczyły transferu
    > danych z serwera w Poznaniu, a odbieranych w Warszawie. Czy to

    Nie ma. teoretycznie starter służy do sprawdzenia, czy działa LTE tam,
    gdzie jest Ci to potrzebne, ale na tym starterze wszystkie standardy
    łączności działają.

    Paweł

  • 5. Data: 2014-12-19 21:22:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel Muszynski" napisał w wiadomości

    karte/starter-zasiegowy/

    >Nie.
    >Nano sim jst tylko do Apple (chyba). Musisz brać mikrosim

    Nie tylko - ale urzadzen go wymagajacych jest na razie niewiele.

    Ale czy mi sie wydaje, czy E173 wymaga karty mini ?
    Kupujac wersje micro zazwyczaj dostaniesz od razu i mini, przy nano
    ... chyba nie

    http://www.blogplay.pl/2012/09/nanosim-w-barwach-pla
    y/

    J.

  • 6. Data: 2014-12-19 22:22:24
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

> [...]
    >
    > Ale czy mi sie wydaje, czy E173 wymaga karty mini ?
    > Kupujac wersje micro zazwyczaj dostaniesz od razu i mini, przy nano ...

    Pisałem że ma brać mikro.

    Mikro się wyłamuje na mini.

    P.

  • 7. Data: 2014-12-20 00:51:02
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    EZO wrote:
> [...]
    > Teraz jednak, na krótko, jest mi potrzebne połączenie
    > przez kartę innego operatora.
    > Co wybrać żeby było tanio i łatwe do zainstalowania?

    Jeżeli nie musi być szybko, to zainteresuj się Aero2.

  • 8. Data: 2014-12-20 09:02:44
    Od: "EZO" <8...@6...pl>

    > Pisałem że ma brać mikro.
    >
    > Mikro się wyłamuje na mini.

    Do Huawei E173 wkłada się całe mini.

    Odnośnie nabycia startera Play 300 MB za darmo.
    Jak to się "załatwia"? Idę do punktu Play, mówię,
    że potrzebuję taki starter i po prostu dostaję?

    Dziękuję i pozdrawiam
    EZO

  • 9. Data: 2014-12-20 12:19:01
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    > Teraz jednak, na krótko, jest mi potrzebne połączenie
    > przez kartę innego operatora.
    > Co wybrać żeby było tanio i łatwe do zainstalowania?

    Przede wszystkim musisz sie upewnić czy modem nie ma operatorskiej
    blokady. Jak nie ma to na dzień dzisiejszy chyba Play ma najlepszą
    ofertę na kartę.

  • 10. Data: 2014-12-20 12:28:09
    Od: "EZO" <8...@6...pl>

    > Przede wszystkim musisz sie upewnić czy modem nie ma operatorskiej
    > blokady. Jak nie ma to na dzień dzisiejszy chyba Play ma najlepszą ofertę
    > na kartę.

    Wiem, że nie ma blokady.

    Mam jeszcze dodatkowe pytanie.
    Jak w Play sprawdzić ile MB pozostało na karcie?
    (w Orange można wysłać SMS pod 411 z tekstem ILE - podaje
    ile MB zostało i do kiedy)

    Dziękuję i pozdrawiam
    EZO