    Date: Mon, 22 Dec 2014 15:46:34 +0100
    From: Poldek <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Internet na kartę w modemie

    EZO wrote:

    > Do Huawei E173 wkłada się całe mini.
    >
    > Odnośnie nabycia startera Play 300 MB za darmo.
    > Jak to się "załatwia"? Idę do punktu Play, mówię,
    > że potrzebuję taki starter i po prostu dostaję?

    Teoretycznie możesz pójść do punktu Play i pobrać nieodpłatnie starter.
    W praktyce pytałem w jednym, drugim punkcie i nie posiadali takich
    darmowych starterów. Natomiast przez stronę Play bardzo sprawnie się
    zamawia i całkiem szybko przysyłają pocztą zwykłym listem, więc nie
    trzeba chodzić nigdzie po odbiór.
    Do modemu E173 oczywiście karta mikro SIM. Nie bierz nano SIM do tego
    modemu.

    Jeżeli dobrze czytam na stronie Playa, to jeśli komuś się spodoba, to
    jest potem opcja, aby na takiej karcie SIM odpalić nielimitowany
    internet w dowolnej technologii (czyli nie musisz mieć modemu LTE) za 45
    zł/mies. To może być ciekawa alternatywa dla osób, które nie posiadają
    modemu LTE/nie mają zasięgu LTE, a chcą mieć nielimitowany internet
    przez sieć komórkową bez żadnych zobowiązań. Haczyk - tylko po sieci
    własnej Play, nie w roamingu krajowym.