    From: Krzysztof Drewicz <h...@g...tam>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Internet radiowy PYRY Warszawa
    Date: Wed, 11 Feb 2004 17:11:35 +0000 (UTC)

    On 2004-02-11, Robert Jankowski <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Przyzwoita cena dla mnie to ponizej 300 zl / miesiac
    >
    > Pyry to na zachod od Puławskiej tuż przed koncem warszawy , blisko sa
    > Dawidy.
    >
    > Co do sasiadow to przeprowadzilem sie tutaj 3 tygodnie temu i jeszcze sie
    > takowych nie dorobilem :)))

    Okolice troche kojaze, ale za to bardziej w strone Iwicznej, jest pelno
    slicznych antenek (WiFi) i Netia(Zwykla, po kablu 1 Mbit cos kolo
    1200-1600+vat). W Piasecznie tez pewno cos 'jest'. Sa tam wysokie bloki,
    a 5 km az tak zle nie wyglada, ale moze niech jakis ISP z tych okolic
    sie odezwie.
    Wsiadaj na rower i sprawdzaj czy czegos tam nie ma gdy tylko temperatury
    sie podniosa nieco... :) Co do ceny, to 256-384 kbps z publicznym i
    stalym IP w tej cenie powinienes dostac i to dosc 'gladko'.

    kd.

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej