  • 1. Data: 2004-02-10 23:21:33
    Temat: Internet radiowy PYRY Warszawa
    Od: "Robert Jankowski" <b...@p...onet.pl>

    Szukam dostawcy ktory za przyzwoita cene zalozy lacze radiowe w domu
    jednorodzinnym na osiedlu PYRY w Warszawie (5 km od Piaseczna).

    Tele2 odpadlo po pomiarach ,
    Sferia ma jakies dziwne cenniki,
    Zostali tylko mniej znani :(.
    Pozdrawiam Robert J

  • 2. Data: 2004-02-10 23:28:36
    Temat: Re: Internet radiowy PYRY Warszawa
    Od: Piotr Kęplicz <k...@b...com>

    "Robert Jankowski" <b...@p...onet.pl>:
    : Szukam dostawcy ktory za przyzwoita cene zalozy lacze radiowe w domu
    : jednorodzinnym na osiedlu PYRY w Warszawie (5 km od Piaseczna).

    Może Neostrada?

    -- ||

  • 3. Data: 2004-02-10 23:31:09
    Od: Piotr Kęplicz <k...@b...com>

    "Robert Jankowski" <b...@p...onet.pl>:
    : Szukam dostawcy ktory za przyzwoita cene zalozy lacze radiowe w domu
    : jednorodzinnym na osiedlu PYRY w Warszawie (5 km od Piaseczna).

    Musi być radiowe? Może wystarczy Neostrada?

    -- ||

  • 4. Data: 2004-02-10 23:46:04
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@g...tam>

    On 2004-02-10, Robert Jankowski <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Szukam dostawcy ktory za przyzwoita cene zalozy lacze radiowe w domu
    > jednorodzinnym na osiedlu PYRY w Warszawie (5 km od Piaseczna).

    W jakim to jest kierunku?

    Zawsze możesz poszukać Netii i kilku sąsiadów :-) Aha zdefiniuj
    przyzwoitą.

    kd.

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 5. Data: 2004-02-11 07:17:39
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Drewicz" <h...@g...tam> napisał w wiadomości

    > W jakim to jest kierunku?

    na poludnie ulica Pulawska. Pyry to dawana gmina Ursynow (zaczynaja sie
    chyba w okolicach bocznicy metra
    przbiegajacej nad Pulawska)

  • 6. Data: 2004-02-11 08:57:07
    Od: "Robert Jankowski" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Drewicz" <h...@g...tam> napisał w wiadomości

    > W jakim to jest kierunku?
    >
    > Zawsze możesz poszukać Netii i kilku sąsiadów :-) Aha zdefiniuj
    > przyzwoitą.

    Przyzwoita cena dla mnie to ponizej 300 zl / miesiac

    Pyry to na zachod od Puławskiej tuż przed koncem warszawy , blisko sa
    Dawidy.

    Co do sasiadow to przeprowadzilem sie tutaj 3 tygodnie temu i jeszcze sie
    takowych nie dorobilem :)))

    Pozdrawiam R.J <BrauNi>

  • 7. Data: 2004-02-11 08:59:01
    Od: "Robert Jankowski" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Kęplicz" <k...@b...com> napisał w wiadomości
    > "Robert Jankowski" <b...@p...onet.pl>:
    > : Szukam dostawcy ktory za przyzwoita cene zalozy lacze radiowe w domu
    > : jednorodzinnym na osiedlu PYRY w Warszawie (5 km od Piaseczna).
    >
    > Musi być radiowe? Może wystarczy Neostrada?

    TPSA mam po radiu :(. Najblizszy slupek z drutem jest 300 m odemnie,
    A TPSA ma 60 dni na rozpatrzenie podania , ktore i tak na 99% odrzuci ...

    Czekam na inne propozycje ;)
    Pozdrawiam R.J. <BrauNi>

  • 8. Data: 2004-02-11 14:12:25
    Od: Ed Colanski <e...@u...poczta.onet.pl>

    On 2004-02-11 09:57, Robert Jankowski wrote:

> [...]
    > Dawidy.
    >
    > Co do sasiadow to przeprowadzilem sie tutaj 3 tygodnie temu i jeszcze sie

    Zaproponowałbym Ci Aperto od GTS, bo takie mam i mieszkam trochę dalej
    niż Ty w stronę Piaseczna. Ale opłata 128kb/s nie mieści się w Twoim
    limicie cenowym.

    --
    EC

  • 9. Data: 2004-02-11 17:11:35
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@g...tam>

    On 2004-02-11, Robert Jankowski <b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Dawidy.
    >
    > Co do sasiadow to przeprowadzilem sie tutaj 3 tygodnie temu i jeszcze sie

    Okolice troche kojaze, ale za to bardziej w strone Iwicznej, jest pelno
    slicznych antenek (WiFi) i Netia(Zwykla, po kablu 1 Mbit cos kolo
    1200-1600+vat). W Piasecznie tez pewno cos 'jest'. Sa tam wysokie bloki,
    a 5 km az tak zle nie wyglada, ale moze niech jakis ISP z tych okolic
    sie odezwie.
    Wsiadaj na rower i sprawdzaj czy czegos tam nie ma gdy tylko temperatury
    sie podniosa nieco... :) Co do ceny, to 256-384 kbps z publicznym i
    stalym IP w tej cenie powinienes dostac i to dosc 'gladko'.

    kd.

  • 10. Data: 2004-02-11 23:28:14
    Od: "Robert Jankowski" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie podniosa nieco... :) Co do ceny, to 256-384 kbps z publicznym i
    > stalym IP w tej cenie powinienes dostac i to dosc 'gladko'.

    Juz lece do sklepu po rower ;))))
    Licze na to "dosc gladko" bo zaczyna byc to sprawa "zycia i smierci"
    Pozdrawiam <BrauNi>