  • Data: 2009-01-11 13:55:06
    Temat: Re: Internet w Laptopie
    Od: "123" <z...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_di
    scover?TARGET=INTERNET_FREE_DISCOVER
    > Czy naprawdę tak trudno samemu coś znaleźć?
    > Nie wiem jaki masz abonament ale ztcw to zarówno dla klientów indywidualnych jak i
    dla firm dostępny jest zryczałtowany dostęp do
    > internetu przez telefon jako modem.

    W moim newsie nie ma ani słowa o tym, że trudno mi znaleźć informacje
    na temat zryczałtowanego dostępu, a jedynie, że muszę się dowiedzieć.
    Skoro już o tym piszesz, to niestety jest to drogie przy rzadkim korzystaniu.
    Wydaje się, że cena 0,12 zł brutto za 100 KB wysyłanych i odbieranych
    danych pakietowo łącznie może być korzystniejsze.
    Muszę tylko zobaczyć ile danych jest przesyłanych podczas odbierania
    poczty ze strony, bez załączników oczywiście oraz ile danych jest przesyłanych
    przy przeciętnym serfowaniu po Internecie.
    Czego nie wiem i proszę o pomoc to to jak połączyć komórkę z laptopem
    przez Bluetooth w celu korzystania z Internetu na laptopie.