    From: "g0blin" <p...@c...tarnow.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Internet w TV ?
    Date: Thu, 19 Jun 2003 16:41:43 +0000 (UTC)

    Użytkownik "jacenty" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bcq2pf$82a$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > podlaczenia

    > lepszym

    > Chodzi o Set Top Box /webtv/ z kartą sieciową z możliwością wpięcia do np
    > istniejącego LAN-u. Widziałem coś takiego pół roku temu w internecie
    > kosztowało ok 900 zł wraz z klawiaturą bezprzewodową, ale nie pamiętam
    jaka
    > firma to oferowała.
    > Była tam możliwośc m in skonfigurowania skrzynki pocztowej itd.
    > O polsacie to wiem, ale muszę mieć możliwość podpięcia do sieci, a nie
    > telefonu.
> [...]
    Do w miare normalnej parcy wystarczy ci p166 z 32 mb ramu karta graficzna z
    tv'out ..do tego klawiatura i mysz bezprzewodowa.. Mysle ze z takim zestawem
    spokojnie wyrobil bys sie w 400 zl :) i do tego bys mogl miec mp3..a przy
    zastosowaniu ciut szybszego sprzetu np jakis jzu celeron i 64 mb
    ramu..moglbys ogladac sciagniete divx'y
    Praktycznei za cene takiego set-top-box mozesz miec calkiem neizly sprzet

    Piotr P.
    p...@c...tarnow.pl