  • 1. Data: 2003-06-18 13:03:03
    Temat: Internet w TV ?
    Od: "jacenty" <k...@w...pl>

    Witam

    Interesuje mnie przystawka do TV która umożliwia dostęp do internetu. Gdzie
    i za ile można cos takiego kupić ?

    pozdr
    jacenty

  • 2. Data: 2003-06-18 15:05:05
    Temat: Re: Internet w TV ?
    Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl>

    "jacenty" <k...@w...pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Interesuje mnie przystawka do TV która umożliwia dostęp do internetu.
    Gdzie
    > i za ile można cos takiego kupić ?

    Taka przystawka nazywa sie "dekoder polsatu" i - uwaga! - wymaga podlaczenia
    do linii telefonicznej.

    IMHO nawet 486 z 64 MB RAM + monitor 15" + modem + dysk 2 GB bedzie lepszym
    zestawem niz jakakolwiek "przystawka do TV" - a z całą pewnością bedzie to
    bardziej funkcjonalne.

    Zaslav

  • 3. Data: 2003-06-18 16:08:58
    Od: "jacenty" <k...@w...pl>

> [...]
    lepszym
    > zestawem niz jakakolwiek "przystawka do TV" - a z całą pewnością bedzie to

    Chodzi o Set Top Box /webtv/ z kartą sieciową z możliwością wpięcia do np
    istniejącego LAN-u. Widziałem coś takiego pół roku temu w internecie
    kosztowało ok 900 zł wraz z klawiaturą bezprzewodową, ale nie pamiętam jaka
    firma to oferowała.
    Była tam możliwośc m in skonfigurowania skrzynki pocztowej itd.
    O polsacie to wiem, ale muszę mieć możliwość podpięcia do sieci, a nie
    telefonu.
    Uważam, że w tv lepiej jest np leżąc przeglądnąć poczte czy przeglądać
    internet, oczywiście wadą będzie rozdzielczość ale coś za coś.

  • 4. Data: 2003-06-19 16:41:16
    Od: porzeraczmuzguw <p...@w...pl>

    Wed, 18 Jun 2003 16:08:58 +0000 (UTC), "jacenty" <k...@w...pl> in msg
    <bcq2pf$82a$1@atlantis.news.tpi.pl> wrote:

    >Uważam, że w tv lepiej jest np leżąc przeglądnąć poczte czy przeglądać
    >internet, oczywiście wadą będzie rozdzielczość ale coś za coś.

    pocztę to może jeszcze tak, ale w PL praktycznie brak stron
    dostosowanych do WebTV, a oglądanie takich normalnych to horror :(
    --
    pozdrawia porzeraczmuzguw /Andrzej Węcławski/
    --{ http://*** }-- --{ http://pozmu.net }--

  • 5. Data: 2003-06-19 16:41:43
    Od: "g0blin" <p...@c...tarnow.pl>

    Użytkownik "jacenty" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Uważam, że w tv lepiej jest np leżąc przeglądnąć poczte czy przeglądać
    > internet, oczywiście wadą będzie rozdzielczość ale coś za coś.

    Do w miare normalnej parcy wystarczy ci p166 z 32 mb ramu karta graficzna z
    tv'out ..do tego klawiatura i mysz bezprzewodowa.. Mysle ze z takim zestawem
    spokojnie wyrobil bys sie w 400 zl :) i do tego bys mogl miec mp3..a przy
    zastosowaniu ciut szybszego sprzetu np jakis jzu celeron i 64 mb
    ramu..moglbys ogladac sciagniete divx'y
    Praktycznei za cene takiego set-top-box mozesz miec calkiem neizly sprzet

    Piotr P.
    p...@c...tarnow.pl

  • 6. Data: 2003-06-19 16:42:33
    Od: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>

> [...]
    > istniejącego LAN-u. Widziałem coś takiego pół roku temu w internecie
    > kosztowało ok 900 zł wraz z klawiaturą bezprzewodową, ale nie pamiętam jaka

    NetGame - chyba tak się to zwało

  • 7. Data: 2003-06-19 16:43:15
    Od: "Yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec jacenty naskrobał na ścianie:

> [...]
    > Uważam, że w tv lepiej jest np leżąc przeglądnąć poczte czy przeglądać
    > internet, oczywiście wadą będzie rozdzielczość ale coś za coś.

    Zdecydowanie taniej (przy zalorzeniu, ze posiadasz komputer) i bardziej
    funkcjonalnie wyjdzie cie zakupienie karty graficznej z tv-out oraz
    najtanszej klawiatury i myszki bezprzewodowej.

    --
    Yaboll
    Kiedy ci na świecie źle, gdy zakochasz się w dziewczynie,

  • 8. Data: 2003-06-20 06:03:48
    Od: "BeBop" <b...@c...pl>

    Użytkownik "jacenty" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Interesuje mnie przystawka do TV która umożliwia dostęp do internetu.
    Gdzie
    > i za ile można cos takiego kupić ?

    Krakowski 'Fideltronik' robil cos takiego ale nie wiem czy projekt nie upadl
    ze wzgledu na male zainteresowanie. Mialem w rece dwa modele takiego
    urzadzenia, druga wersja bazowala na Linuksie i X-Windows. Proponowali
    wersje z modemem lub karta sieciowa.

    BeBop

  • 9. Data: 2003-06-20 06:03:58
    Od: "jacenty" <k...@w...pl>

    dzięki za wszelkie sugestie

  • 10. Data: 2003-06-26 19:49:51
    Od: "Krzysiek" <k...@N...gazeta.pl>

    jacenty <k...@w...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Interesuje mnie przystawka do TV która umożliwia dostęp do internetu. Gdzie
> [...]
    No no pomysl dobry ale nie dziala do konca tak jak bylo w zalozeniu :-)))

    pzdr

    Krzysiek