    From: "MirosławGłaz" <g...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Internet w kablowce DAMI - gowniarze, czy co?
    Date: Thu, 12 Jun 2003 11:16:47 +0000 (UTC)

    Ma trochę racji.

    > Sluchaj, mam prosbe - powiedz mi, ile Cie kosztowal kurs wrozek i
    > jasnowidzow??
    > Tez bym sie zapisal, czasem sie to moze przydac.. Chyba ze tylko szklana
    > kule masz - moze odsprzedasz?

    IMHO To się nazywa intuicja. niektórzy to mają, inni sie dorabiają. Poparta
    doświadczeniem potrafi zdziałać cuda (jw).
    Czasami ludzie nazywają to szklaną kulą. Niektórzy to sprzedają, ale drogo
    wychodzi (analitycy systemów informatycznych i analitycy rynkowi są dość
    drodzy w użyciu :-)

    Polecam też wynalazek o nazwie "zdrowy rozsądek". Użycie go pozwoli
    rozwiązac cały problem. Zdrowy rozsądek może podpowiedzieć wszystko co było
    już tutaj powiedziane:

    admin DAMI nieskory do ujawnienia danych (IMHO tez bym tak zrobił z
    przypadkowym telefonem) + udokumentowane dowody włamania, w tym logi
    połaczeń z serwerem zamówień + zgłoszenie przestępstwa do prokuratory = dane
    z DAMI + pogonienie adminów DAMI + pogonienie kota dowcipnisiowi

    Mirek Głaz
    g...@m...pl