  • Data: 2008-12-11 03:00:16
    Temat: Re: Internet za darmo ? Do zrobienia w ciągu miesi xIVjYSAhISE
    Od: "xarafaxz@[tnij_ta]gmail.com" <xarafaxz@_tnij_ta_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Nie wiem jak w Netii, ale w TPSA sie z czyms takim nie spotkalem.
    > Zarowno w przypadku Neostrady (=ADSL), Internet DSL (=ADSL) ani
    > Polpaka (2 HDSLe), dwa ostatnie wysycone prawie caly czas w obie
    > strony.
    >
    > Jesli ktos kupuje 2 HDSLe z LB, to chyba wlasnie po to, by generowac
    > ruch? W przeciwnym przypadku wystarczylby jeden.

    Bierz poprawkę na to że mówisz o Internet DSL i Polpaku. A są to usługi po
    słusznej i przygotowanej na taką właśnie ewentualność cenie.

    Jeżeli zrobisz coś takiego na internecie "promocyjnym" na 1 Mbit za 19.90
    zł, to najpierw ciebie przytną a jak im zgłosisz problem to dostaniesz BMT
    i propozycje rozwiązania umowy.

    A propo overbookingu to stosują go tak samo duzi jak i mali. Mali
    najczęściej tylko na wyjściu, a duzi praktycznie wszędzie: styki z innymi,
    warstwa dostępowa, szkielet.