  • 1. Data: 2008-10-24 08:52:48
    Temat: Internet za darmo ? Do zrobienia w ciągu miesiąca !!!
    Od: futszaK <f...@g...com>

    http://futszak.blogspot.com/2008/10/darmowy-internet
    -do-zrobienia-w-cigu.html
    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/

  • 2. Data: 2008-10-24 09:36:49
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    futszaK pisze:
    > http://futszak.blogspot.com/2008/10/darmowy-internet
    -do-zrobienia-w-cigu.html

    256 starczy kazdemu do sprawdzenia poczty i programu imprez miejskich.
    Pozatym sie ciesz bo inaczej poszedlbys z torbami.

    WIelbicielom backupujacym caly internet mowimy wyp....

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 3. Data: 2008-10-24 10:11:07
    Temat: Re: Internet za darmo ? Do zrobienia w ciągu miesi xIVjYSAhISE
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > 256 starczy kazdemu do sprawdzenia poczty i programu imprez miejskich.

    Internet to nie telewizja, nie dyktuj ludziom co mają w nim robić

    > Pozatym sie ciesz bo inaczej poszedlbys z torbami.

    już się boję...

    na brak pomysłów to ja nie narzekam,a póki co roboty przybywa a nie
    ubywa...

    > WIelbicielom backupujacym caly internet mowimy wyp....

    co Tobie złego ci ludzie zrobili ?

    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/

  • 4. Data: 2008-10-24 10:14:02
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    futszaK pisze:

    > Internet to nie telewizja, nie dyktuj ludziom co mają w nim robić

    Jak miasto daje za darmo to ma prawo ograniczyc. Czego ty oczekujesz.
    Na dodatek 256kb/s jest regulacja unijna by ISP nie poszli z torbami
    taki kompromisik. Darmowy WLAN/WiMAX miejski jest do sprawdzenia w
    terenie z urzadzen przenosnych a nie do "torentowania" swiata

    > co Tobie złego ci ludzie zrobili ?

    Smieca w internecie i zapychaja lacza.

  • 5. Data: 2008-10-24 12:22:07
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Jan Strybyszewski napisał(a):

    -do-zrobienia-w-cigu.html

    > 256 starczy kazdemu do sprawdzenia poczty i programu imprez miejskich.

    Hmm... to ja może się nie będę wypowiadał, bo mam owe 256kbit/s w centrum
    Krakowa i lepiej się nie da bez żebrania o telefon w TPSA.

    Jak rozumiem po wdrożeniu tego programu będę mógł się cieszyć z tego, że na
    wsi też tak mają? ;)

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 6. Data: 2008-10-26 10:26:19
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:
    -do-zrobienia-w-cigu.html

    > 256 starczy kazdemu do sprawdzenia poczty i programu imprez miejskich.

    tak ?
    A to bardzo ciekawe skoro wiesz jak będzie wyglądała poczta
    elektroniczna np za 5-10 lat i ile toto będzie wymagało pasma..

    A pamiętasz poczte z początku internetu ? Te piękne sesje telnetowe, ten
    śliczny pine lub coś jeszcze. Te ciężko zdobyte 10MB konta na serwerach
    uczelni ?
    A potem pojawił się html, obrazki i inne duperele.

    Marcin

  • 7. Data: 2008-10-27 11:13:18
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > A pamiętasz poczte z początku internetu ? Te piękne sesje telnetowe, ten
    > śliczny pine lub coś jeszcze. Te ciężko zdobyte 10MB konta na serwerach

    I całe bloki podłaczone na SDI i wszyscy klienci zadowoleni. To były
    czasy....

    > A potem pojawił się html, obrazki i inne duperele.

    I bajka sie skończyła :(

    Lee

  • 8. Data: 2008-10-27 11:15:35
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Lee napisał(a):

    > I całe bloki podłaczone na SDI i wszyscy klienci zadowoleni. To były
    > czasy....

    Ale wtedy nie było p2p. Swoją drogą niedawno trafiłem na senderbase na jakieś sdi,
    które wysyła ok.
    1 mln spamów dziennie, biorąc pod uwagę przepustowość łącza to jest cud, że może tyle
    wysłać.

    wer

  • 9. Data: 2008-10-27 11:30:40
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Lee wrote:

    > I całe bloki podłaczone na SDI i wszyscy klienci zadowoleni. To były
    > czasy....

    a jak przejąłem sieć typu 3 dychy miesięcznie za net (kiedyś SDI/15) i
    przyciąłem każdemu do 512 to pojawiły się głosy oburzenia i straszenie
    odejściem.jak przyszło co do czego, to nikt ze straszących nie odszedł
    bo pomimo możliwości założenia TPSA/BSA i dwóch kablówek i tak jakoś
    żadno z nich nie obniża cen do 30zł miesięcznie

    > I bajka sie skończyła :(

    ..i testery prędkości,których zasady działania uzytkownicy nie znają,
    więc rozmowa kończy się na braku odpowiedzi na moje pytanie "między czym
    a czym jest taka prędkość"

    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/

  • 10. Data: 2008-10-27 12:03:52

    Lee pisze:

    > I całe bloki podłaczone na SDI i wszyscy klienci zadowoleni. To były
    > czasy....

    i instalka za 400 pln :]