  • Data: 2017-09-28 06:50:16
    Temat: Re: Izolowany konwerter zrobić z RS232 na RS485
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Zapewne nie dokładnie wyobrażam sobie co masz do zrobienia.
    > Rozumiałem, że Twoje urządzenie ma się połączyć z jakimś innym i nie
    > wiadomo na jakiej prędkości tamten gada.
    > Pisałem o wyliczeniu z jaką prędkością próbuje się ze mną połączyć ten
    > drugi na podstawie jego pierwszej ramki (której treść tracimy, licząc,
    > że powtórzy) i potem ustawieniu się na tę prędkość.
    > A Ty na to, że to wymagało by dodatkowego procesora - to mnie zdziwiło,
    > ale to może wynikać z tego, że ja kompletnie nie rozumiem w jakim
    > środowisku działasz i nie zadałem sobie trudu, aby to ogarnąć (sorry).

    Nie ma problemu - nie dogadalismy sie: ja musze zrobić plytkę z dodatkami
    które pozwolą pożenić kilka innych płytek i zamknąć wszystko w funkcjonalną
    całość. Taką płytkę z brakującymi interfejsami, konwerterami, zasilaczem
    dc-dc. Między innymi RS232-RS485 który jest niezależny od płytek z
    procesorami na pokładzie, a więc konieczność rozpoznawania baudrate
    wymagałaby dodanie nowego procka do tej płytki interfejsów.