  • 11. Data: 2010-07-20 19:33:23
    Temat: Re: JAKI MOTOCYKL?
    Od: yos <k...@g...com>

    On 19 Lip, 22:43, "adamski30" <a...@w...pl> wrote:
    > Czesc, w koncu i padlo na mnie. [...]

    Hondę Varadero XL1000 polecam. U mnie siadło na pierwsze moto i nie
    zamierzam zamieniać jej na nic innego. Będzie Ci wygodnie (i żonie z
    tyłu też). Można tym pojeździć i po mieście, a po założeniu kufrów nad
    jakieś morze skoczyć (albo nawet ocean). Przy tym wzroście i wadze nie
    będziesz na wiaderku dziwnie wyglądał. I nie będziesz musiał dawać się
    przejechać kolegom, bo jak na żywo zobaczą tę masę to sami
    skapitulują. :)

    yos

  • 12. Data: 2010-07-20 19:49:26
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał

    > Aby na pewno? To raczej żwawy motong, IMO zbyt żwawy jak na neofitę.Proponuje
    > trampka.

    To zart oczywiscie.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 13. Data: 2010-07-20 19:50:06
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-07-20 19:35, Kefir pisze:
    [...]
    > http://www.dailyhaha.com/_pics/XL_Biker.jpg

    ten mastodont, powtarzany do urzygu, jest usprawiedliwieniem dla wielu,
    że "jeszcze brakuje"...

    p.s. ad rem: mały dragstar da radę na początek do towarzystwa "dużym".
    Weźmiesz starą na pokład, pochlejecie ze 120kg+ kolegami. Będzie fajnie.

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 14. Data: 2010-07-20 20:18:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-19 22:43, adamski30 pisze:
    > Czesc, w koncu i padlo na mnie. Postanowilem kupic sobie i jakies dwa kolka
    > napedzane silnikiem. Moze sprawa nie jest skomlikowana, ale jednak....
    > Problem polega na tym, że jestem dość wysoki ok 190 cm i dosc duzy ok 120
    > kg, wiec jak wsiade na "normalny" motocykl to wygladam jak bym siedzial na
    > psie, i to nie wysokim. Mam tez juz swoje lata (40).
    > Poszukuje motocykla duzego, cos na ksztalt warriora. Jestem raczej
    > zwolennikiem klasycznych ksztaltow. Nie jestem przywiazany do zadnej marki.

    No to sobie kup Warriora skoro Ci sie podoba. Albo VTX1800 albo
    XV1600-1900. W wersji wysokobudzetowej moze byc HD RoadKing.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 15. Data: 2010-07-20 20:20:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 20 Lip, 20:05, "Inead" <a...@g...pl> wrote:
    > Proponuje trampka.

    Nie za mocny? Nie ma co szaleć - moja propozycja to GS500.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2010-07-20 20:31:07
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Uzytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    w.googlegroups.com...
    O, np take cus jest ladnym klasykiem (celowo nie np Bonnie ;) ):
    http://www.totalmotorcycle.com/photos/2008models/200
    8-RoyalEnfield-Bullet350a.jpg

    --

    I nawet mozna sobie kupic - IMHO ladniejszy :-)
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1079508606

    Pzdr

    JKK

  • 17. Data: 2010-07-20 20:35:15
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "KLOSZ" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://bikepics.com/members/klosz/99cb750/

    Wrażenia przed założeniem szyby, a po ?

    Pzdr

    JKK

  • 18. Data: 2010-07-20 21:47:38
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2010-07-20 22:20, AZ pisze:

    > Nie za mocny? Nie ma co szaleć - moja propozycja to GS500.

    No fakt. Gosc 190cm/120kg/40 lat - jedyna opcja to GS 500.... chociaz
    moze za mocny. Lepiej bedzie YBR 125, oczywiscie w wersji turystycznej:
    http://tnij.org/ybr125

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 19. Data: 2010-07-21 06:47:55
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote in message

    > Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał

    > To zart oczywiscie.

    Ta żart, tak naprawdę to proponuję R1. BTW tak wychwalane tutaj FAQ grupy
    radzi na pierwsze moto etezetke, więc w "myśl" tej idei stwierdziłem że
    seven fifty to potwór. A co jest takiego w Transalpie ze jest zły?

  • 20. Data: 2010-07-21 09:59:31
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 20 Lip, 20:05, "Inead" <a...@g...pl> wrote:

    > Aby na pewno? To raczej żwawy motong, IMO zbyt żwawy jak na
    > neofitę.Proponuje trampka.

    Bardzo klasyczny ksztalt, zblizony do Warriora.
    Czytaj czasem, zanim cos odpiszesz.

    Gawron
    AT